AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Hepsinin böyle olduğunu düşünmeem de çoğunluğu bundan da beter bence :)
Dünya uzaya çıkıyor biz halen heykel yapıyoruz ne kadar geri kafalıca değil mi
Abi o nasıl saç stili laaa bunların ana babası yok mu? Dediklerine katılıyorum
Türk kızına ya da Türk erkeğine hakaret edenin beynini s*keyim ben.
Cok guzel olmus sana katılıyorum sonuna kadar ama bunları yapanlar genelde 13-15 yas arası ergenler oluyolar tabi yetiskinler de var bu kekoları hic takmamak lazım
ellerine sağlık güzel bir bence olmuş doğruları söylemişsin yalan yok :)
Ben hiç biri değilim :D Esmer değilim bir kere :D 1 gif deki Türk değil Kürt :D
Makinalı tüfek gibi konuşup tartışmadan çok mahalle kavgası havası yaratan çingen ruhlu insanlara kezban denir diyoruz demeliyiz.
Ne diyon ağzını yırtarım senin ay!!!
Sıçını bışını yılırım sının!!!
😂😂😂
Eksi veren mizah özürlü :D
Eksiyi yanlışlıkla ben vermiştim :(
al işte :(
TV ler de erkekleri görüp onların yaşadığı hayata özenen ergen kızlar olduğu sürece Türk erkekleri hep bir gözü Rus ya da diğer kızlar da olacak.
komuşu kızında gözümüz var
Türk kızı da erkeği de ayrı hıyar. Türküm yanlış anlamayın
Ve da asi birisi 😂
La genelleneme yapmadımdım diyo başlık buram buram genelleme kokuyor. Madem genelle yapmıycan bir kısım erkekler de. Nerde kürt var onu getiriyonuz başımıza türk erkeği böyle böyle diye kaktırıyonuz la bir git kezo ya
Cok guzel bir bence olmus paylasim icim tesekkurler..
Allah insanların tiplerine mallarına bakmaz Allah onların kalbine bakar
Hz Muhammed
bu durum karşılıklı, hakaret eden erkeklerden çok hakaret eden kızlar var
Hakaretide hak ediyorsun ama
Yazını okumadım çünkü gereksiz bir yazıya benziyor nereden çıkarttın diye sorarsan
Son resim hiç hoşuma gitmedi anlaya biliyormusun?
Kad olayını yanlış anlamışsın cici kız ÇOĞU erkek kası kendine güzel Görünmek için yapar mesela ben gibi onun haricinde mantıklı
çok hakarete maruz kaldın sanırım.
(ben kızlarımıza hakaret etmem) ;)
Sadece bir iki tane p da burada :D ama o yüzden değil bütün kızlara yapılan haksızlık için yazdım ki belirttim ki kızlar için de yazacağım
yürüyen kız.
? Anlamadım
bende anlamadım
:( (
🙄 (
Yalnız bu bahsettiklerin Rusları övenler değil lise çıkışlarında bekleyip nefes alsın yeter diyen kekolar senin yanlışın var
Ruslar ne alaka ki şimdi? Bunlar kızlara hakaret edenler sen yanlış geldin
Yukarıdaki resim yanlış yönlendirdi beni pardon 😩
Herkesin tuttuğu kendine.
İnsan biraz insaflı vurur be :D
Olanları yazdım bir de bunun kız versiyonu var daha yazacağım :D
Desene ohoooo :D
herşeyi geçtimde şu tişörtsüz çocugu nıye koydun onu anlamadım
Kıroda ondan
aynen katılıyorum, ama kızlarımız hakediyor bu erkekleri malesef
Alttaki resimde çok dalga geçmişle türk baytagı arakafa keleş terörst havası atatürk biyanda
Aldığım sitede Avrupalıların ben Türk'üm dediğimde düşündükleri yazıyordu
Ben aşaglayıcı buldum
amacın görüşten ziyade erkekleri karalamak üzere olmuş. Kişi kendinden bilir işi demişler. sen kaliteli davranırsan karşıdanda o kadar kalite görürsün karşılıklı bu işler..
Düzgün okusaydın keşke. O erkeklerden biri olduğun belli oldu. Genelleme yapmamıştım.
trip nedir saygısızlık nedir bilmez.
? Orayı çıkarman ne mana?
ee ona bakarsan bazı kızlar hakaret edilmekten çok hoşlanıyo bayılıyolar...
Valla bu zamana kadar sevgilim olmadı beğenip beğenmemezlik yapmam yani
3. resme tam koptum :D :D
haha tipler süper hepsi bence xD
guzel paylasim. emeginize saglik
son resime güldüm ne yalan söyliyim
türk erkekleri keko tamam ama türk kızlarıda bakımsız sakallı ve ağzı kokan
Kürt'ün dediği şeye Türk güler.
İzinsiz olarak o fotoları kullandığın için ceza alabilirsin ve şikayeti yedin asıl keko olan sensin zokuk
Herhalde senin fotoğrafın var 😂 haberleri izlemedin mi? İnternette dolaşan fotoğrafları kullanmak yasak değil :)
Güzel bence.
Son resime anlam veremedim.
Türk kızları ile Türk erkekleri birbirine yakışmıyor
Saol ya. Bende nefret ediyorum oyle tiplerden.
türk kızlarının çoğu muhafazakar yetiştiriliyo eğlence anlayışı yok içmiyor vs birçok şeyden kaçıyor ve böyle kızların nazını tribini cekicek salak değilim 😂
Evet ama sonra yha nmslu kzla evlcnm dersin :)
yoo namusu bacak arasinda
arayanlardan değilim karaktere bakarım cümlenin başında dediğim gibi muhafazakar bana göre diil
Yazım kuralları da sana göre değil sanırım.
evet herseyi en ince ayrıntısına kadar doğru yapmak zorunda hissetmiyorum kendimi anlıyosan sıkıntı yok
Kendini bir b*k sanan kekolar işte
türke türkten başkası yakışmaz diyorum :)
... yani şimdi sana kezban dersem onlardan biri mi oluyorum? abla sen kezban değil Selinsu 'sun yaa
Yok adım Belgin benim yanlış geldin herhalde ablası. :) Alındığına göre sende de var bir şeyler he? 😂
Işte bence budur teşekkürler :D
saygı olmayan ınsanın ne olursa olsun budur
evet dediğin tipte çok hemcinsim var doğruya doğru
yalnız bunlar türk değil bariz kürt
Hahqhaha son resim 😂😂😂😂😂😂
insanlıktan nasibini almamış erkek onlar
Resmen saçmalamışsin.
Genelleme yoktur Ama Türk erkekleri böyledir?
Öyle bir şey yazmadım ki :)
Alaman erkeklerinden bahsetmis pardon arkadaslar
son resim herşeyi özetlemiş
En son ki resimde neyi vurgulamaya çalıştın?
Son fotodaki de türk mu ya 😅
bu dahil tüm genellemeler yanlıştır der nietzsche
Kıza ne kadar kezban demişlerse artık oturmuş erinmeden yazmış :)
Demediler ama bu benceden sonra bol bol hakaret aldım bu da yazdığım şeyin doğru olduğuna kanıt :)
Abartmışsın gibi geldi biraz ondan olmul olabilir. Fotolarda özenle seçilmiş :P :)
İstisnalar Kezban olduğunuzu değiştirmez ki. . .
pleas hakeret etmeyelim
Unutmasinki anneside kadin
Ben genelde insanları sevmiyorum
hiç biriniz emsalsiz yaratılmış kartanesi değilsiniz. Hepiniz büyüp gelişen ve günün birinde ölecek olan birer organizmalarsınız.
Bendensin! Aynı şeyleri düşünüyoruz. @BOOOOOOOO
Fikirlerimiz birbirine ayna tutuyor
Emeğine sağlık
fena değil ama daha özenli olabilirdi
Teşekkür ederim öğretmenim :D
bu seferlik geçer not veriyorum bir dahaki sefere daha dikkatli kızım hadi iyi tatiller :D
Gayet güzel +++
cinsellik hakkında kötüleme de ne yaparsan yap :D
en son fotoğrafa çok güldüm :D