Bence insanlar Dünyaya daha fazla saygılı olmalı ve herkes bir işin ucundan tutmalı. Ancak böyle Dünyamız ve dogayi koruyabiliriz!


Sizde bu tarz kuruluşlara gönüllü üye olabilir doğa ve dünya için daha faydalı isler yapabilir o zaman dünya için bir şeyler yapmanin vermiş olduğu mutluluğu tadabilirsin!

KİRLETMEYİ DEĞİL TEMİZ TUTMAYI ÖĞREN VE ÖĞRET

Doğayı temiz tut!!!

Bǎochí shìjiè qīngjié!!!

keep the world clean!!!

#4ocean #greenpeace #TEMAVAKFI #WWF

Doğa yok olursa sende yok olursun

Bence insanlar Dünyaya daha fazla saygılı olmalı ve herkes bir işin ucundan tutmalı. Ancak böyle Dünyamız ve dogayi koruyabiliriz!
Cevapla