
Parfüm kokmayı çok severim. Ama bazıları biraz abartmıyor mu sizce de?

Parfüm kokmayı çok severim. Ama bazıları biraz abartmıyor mu sizce de?
Ben parfümeri koku hastalığı olduğunu düşünüyorum bazı insanların. Kötü kokuyu yok etmenin en güzel yolu temizliktir bana sorucak olursanız. Size yalanım olmasın asla terim kokmaz asla ayakkabımda kokmaz çorabımda sebebini bilmiyorum zaten fazla terleyen bir insan değilim.
Cevap
7Cevap
Onlar üzerlerinde olan kokuyu hissetmiyorlar ki gadası
Zor nefes alıyorlar.. benim zaten alerjim var
Yoğun kokuya maruz kaldığından burunları artık o kokuya alıyor ve o kokuyu duymuyoe
onlar için sorun olmuyor ama başkaları için sorun olabilir
Olur ole sevenler ablasi ya kirma heveslerini onlarda öyle mutlu oluyor
Buradan, güzel olduğunu düşünen bilinçsiz tüketiciye sesleniyorum.
İğrenç oluyor lütfen 2 sağa 2 sola geçirmeyin, o şekilde bir de toplu taşımaya binmeyin.
Ayy ben de seviyorum parfümleri, çok hafif bi parfümüm var ondan bol bol sıksam bile boğmuyor o kadar beni😊
Bazıları direkt şişeyi boşaltıyor kskxkdkdkd
çooookkkk haklısın iğrenç boğucu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?