Tanımadığınız insanlar parfümünüzü beğenip markasını sordular mı hiç?

Tanımadığınız insanlar parfümünüzü beğenip markasını sordular mı hiç?

bir ortamda yeni tanıştığım bayanlar soruyor bazen öpüşme anında selamlaşırken chanel no 5 diyorum 😀 erkeklerden tanımadığım birisi hiç sordu mu hatırlamıyorum bile 🙄
Zevkin güzelmiş biraz da tuzlu 🤫
nerde tuzlu şey var onları beğeniyorum istemsizce 😒
Bir kez üniversitede ilk yıl tanıdığım birisi sormuştu. Tanımadık birisi hiç sormadı. Tanımadık birisi yalnız pantolonumun rengini beğenmiş ve yolda durdurup nereden aldığımı sormuştu.
İlla hepimize soran olmuş parfüm kokusunu merak ettim ondan sordum bu soruyu
Ben, pek öyle parfüm kullanan birisi değilimdir. Ha hiç terlemiyor musun dersen yazın her gün duş alıyorum. Roll on sürüyorum koltuk altıma. Vücut spreyi sıkıyorum bazen duştan sonra ama ilk yıl sonradan kullanmaya başlamıştım.
Cevap
10Cevap
Hayır bana kimse parfümümü sormadı ben de onlara parfümlerini sormadım hiç zaten çok da dikkat etmedim dışarı çıktığım da kim ne sıkmış
Anladım canım
Kızlar rekabetçi ve sinsiler, beğenseler bile asla dile getirmezler. Soran bi kıza da zaten parfümümü kıskanırım ben de söylemem kesin😎
Maalesef kızlar da bu özellik var bazılarında diyelim yine de
Bi kıza iyi niyetli yaklaşırken önce kırk kere düşünüp kırkbirincide uzaklaşmak bence en doğrusu 😎 pişman ediyorlar yoksa 🙃
Dediğin bir konuda maalesef haklı çıktın. Yaz başında şu konuştuğumuz kız sağlam dolandırdı beni. O yüzden sen ne dersen doğru da çıkıyor şapka çıkartıyorum
Tecrübeler maalesef evet. Ben de aynen.
Danışmanım 🥰
Aman aman şımarmayayım şimdi 😂
Yalan yok benim sorasim geldiği zamanlar oldu ama soramadım terlerler diye tırstım
Kadınlara mı
Evet
😄 bu soruyu dün sormadan önce bir kadın sordu evet
Lafın sorması da ilginç olmuş
Bana sorarlar genelde
Bana da
Evet çok araştırıp alırım, genelde bilinmesikler olduğu için sorarlar
Bakımlısın o zaman
eh biraz öyle
Kızlara sorarlar genelde yürümek için dalga dümen onlarda buna düşer işte aaa beğenmiş demek ki güzel parfüm kullanıyorum diye gezin durun
Bana hep kadınlar sordu 🤣
Şanslısın sen sevin buna
Tek şansım 🤣🤣
Hayırlısı olsun napalım 😂
Sorulur topluma açık yerlerde söylerim ama kapalı mekanlarda beni rahatsız ediyo
Sordu cevabı unuttum xd
Çok fenasın 🤣🤣
Bir kac kisi sormustu..
Joopu mu
Teşekkür ederim yurt dışı parfümleri efsane oluyor. Ama gümrük sorun oluyor bazen
Teşekkür ederim 🌸😻
Evət ama parfümümü kendim yapıyorum.
Nasıl yapıyorsun
Formüllerim ve malzemelerim var, kimya hocam öğretmişti.
Parfüm kullanmadığım halde bile çok soran olur 😅😅
Sordular evet
Ya parfüm sıkmam her zaman
Evet
Çoğumuzun başına gelmiştir
Oldu birkaç kez
evet soranlar olmuştu, bende söylemiştim
Tanımadıklarım sormadı
bir kaç kız sormuştu
hazır hiç olmadı
Evet, sık oluyor…
Evett
Gayet normal
Evettt
hayır
Evet çok şık sorarım
Evet
çok soran oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?