Bencede ikiside ama ter kokusu daha agir sanki yaz aylarında özellikle lutfen roll on kulananin jsjsjs

Bencede ikiside ama ter kokusu daha agir sanki yaz aylarında özellikle lutfen roll on kulananin jsjsjs

ayak kokusu. siz gerçekten ayağı kokan biriyle tanışmamışsınız, kuzenimin ayakları öyle bir kokuyor ki, yanlışlıkla bir denk gelseniz koku reseptörleriniz kendini kapatır, 3 gün koklama hissinizi yitirirsiniz. Beyniniz bunu koku değil beyninize yapılan bir saldırı olarak düşünür ve güvenli moda geçer. Ter kokusu (eğer hayvan gibi terlenmemişse) kişiye hastır ve bazen insanın burnuna güzel bile gelebilir (sevdiğiniz kişinin elbette). Ama ayak kokusu öyle mi? Cinayet işlenmiş de 3 ay sonra maktule otopsi yapılıyor gibi.
yıllardır peynirli cheetos yiyemiyorum ya.
çok yağlı zaten boş ver dlsşfk
Selam gadası 🙃
Genelde hemen hepsinin kokusu kötü olur. Ama yaz aylarında ter kokusu önce gelir. Kendisine saygısı olan her insan roll-on ya da deodorant tercih eder. Ama bazı insanlar hâlâ deodorant ya da roll-on nedir bilmiyor.
İnsanlık hali işte..
O yüzden temiz olmak önemlidir. Yaz günü her gün duş.. İmkan varsa , sabah akşam.
Ama gün içinde çalışan insanlar , terler. Bu da koku yapar pek tabi. Bazılarında az , bazılarında çok.
İkisi de birbirinden kötü 🙄
Ayaklar için de koltukaltı için de her zaman fresh bi koku olsun isterim. Temizlik kokan nane, çam, okaliptus hangisi olursa
Cevap
14Cevap
İkiside çok kötü yemin ederim jdjdj koktu burası😂
İkisi de kötü
Ter kokusundan da ayrı tiksinirim ama ayak kokusundan ayrıca nefret ederim.. Keyifli geceler..
Koktu buralar her ikisi de birbiriyle yarışır :D
Bu yaz sıcaklarında herkesten uzak duruyorum kafam rahat
ikiside berbat ama en berbati temizlenmek arri üzeri/ayakabi degismek yerine üzeri başka koku ile bastirilmaya çalışılan kötü koku 😑
Of ikisi de berbat. Ter kokusu kusturuyor o derece nefret ediyorum ve söylüyorum da kokuyorsun diye.
Askerde koğuştayken hepsi bir aradaydı üstüne apış arası kokusu. Hassaslığımı yitirdiydim resmen
İkiside mis gibi ohhh bayılıyorum 💃😂öghhö öhöhöhö niye bayılıyorum. Acaba?🥴🤪🥵😂😂
ayak kokusu tabii ki
ter de kötü ama ayak gibisi yok 😀😀 başımı ağrıtıyor dayanamıyorum ayak kokusuna
😀😀 keşke
Ayak kokusuna dayanamıyorum
Bunu başak burcuna mı diyon 😄
Rüya istersen test edebilirsin koklamak istersen😂
Kokmuyor teste gerek yok
@İstanbull_hanım 😍😀
@İstanbull_hanım ben test ediyorum zaten coraplarımı koklayarak 😂
Ter kokusu daha belli oluyor o yüzden o diyorum
Hani spor ayakkabı ıslanınca kokar ya o iste
ayakla ilgili her sey igrenc
her iki kokuda çok rahatsız edici
Vanilya
Ayak diyorum
ter kokusu
Ayak beterdir
Kesinlikle ter kokusu daha beter.
Ter kokusu gerçekten
Ter bence 😂
Ayak kokusu
ikisi de iğrenç bence.
Ayak kokusu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?