
Nevresim takımlarını yıkarken özellikle tercih ettiğin bir koku var mı?
Yumoş yumoş olsun benim olsun ahzh😄

Nevresim takımlarını yıkarken özellikle tercih ettiğin bir koku var mı?
Yumoş yumoş olsun benim olsun ahzh😄
Yumuşatıcı olarak ABC serisini kullanıyorum. Kokusu son derece güzel kapağını açtığın anda bile o ortama koku dağılıyor. Ayriyeten nevresim takımını sıklıkla değiştirmeme rağmen kokuyu çok sevdiğim için Yumoş spreylerinden her sabah yatağı düzeltirken sıkıyorum
Genellikle insanlar çamaşır deterjanı seçerken ferah, temiz ve rahatlatıcı kokuları tercih ederler. Lavanta, okyanus esintisi veya çiçek kokuları popüler seçenekler arasındadır. Ancak bu tamamen kişisel bir tercih meselesidir.
Cevap
15Cevap
En sevmediğin konu etiketinde bir soru 😂 Temizlik İpuçları bende sevmem gerçekten aahas ben yumoş tercih ederdim kokusu güzeldir 🤘
Cesaret demenin sonu ahsh
Eğlenceliymiş bende cesaret diyeceğim bir daha ki zaman :D
😂 olur olur o aslanı getirin bana esas 🤣
🤣🤣 zor şeyler soralım ona
Yumoş kullanıyorum 😂😂 ne güzel soruymuş ilk defa denk geldim sen böyle sorular sorar mıydın aaa 😂😂
Ben sana sorucam 😂😂
Yoo soramıcan 😂😂
Yok yok düşersin illa 😂😂
Hayır asla 😂
Tiner kokusu, mis gibi kafa da yapıyor asdjdk
😂 olur olur deneriz ahsh
Sen denemişsin zaten olmaz ahsh
Makineye koyacak deterjan bulamıyorum. Koksun diye bir de yumoş mu alayım?
😂😂
Deterjan da kokuyor ayrıca.
Yumoş ekstra mavi ya da fuşya rengini kullanıyorum. Senelerdir aynı değişmez..
Her zaman aldığım bir yumuşatıcı var onun haricinde kumaş kokusu kullanıyorum
Yıkarken değil de bazen yastığıma lavanta yağı döküyorum birkaç damla
Bingonun birtane kokusu var hafif ve taze taze kokuyor onu tercih ediyorum
Temiziliğin kokusu hangi şekliyle gelirse gelsin kabulüm.
Hajshajsja ben yikamiyorum annem yıkıyor o tercih ediyor 😂😂
Yumoşun spreylerini kullanıyorum yıkadıktan sonra. Mis misss
parfüm gıbı kokmasını ıstemıyorum sanki nefes alışımı etkılıyor hafif fresh kokular daha sempatik
Vernel taze gül konsantre olacak ama mükemmel kokuyor tavsiye ederim bundan başka yumuşatıcı asla kullanmam
Yumoş peki
Sevdiğimin kokusu ahahah 😂😂
😂😂 hey allahım
Hayır benim yok
Annemin kullandigi yunusatici ugg yani
Bebek veya çiçek kokularını seviyorum
Lavanta kokusu iyi olur
Değişik parfümler var onlardan kullaniorum :))
Yumoş ve vernel guzel kokuyor
yumuşatıcı kullanıyorum işte belirli bi koku yok
Yumoş lilyum 🤌
Yasemin ve vanilya süper oluyor..🍀🗝️
Cem özkök gibi lavanta yağı döküyorum..
Yine de güzel kokmuyor 😏
Var lavanta
Yumoşş
Orman kokusu
Yumoş iyidir 😂
Mavi Yumoş severim
Tabi ki yumoş..
Bengo dene derim
Yumoş iyi be. Şimdi deterjanı da var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?