Hayır kimseyi zorlamam ama kendim kullanmayı unutmam sıcakta.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Deodorant kullanmıyorum, temiz oldukça koku oluşmaz, bence kokuyu bu tür maddelerle kapatmaya çalışmak daha kötü. Ayrıca deodorantlar hem sağlığa hem de çevreye çok zararlı.
İlk yorumda kitle değil ağrı yazmışsınız Dr tavsiyesine uyulduğunda insan psikolojik olarak rahatlıyor ya onu kasdetmiştim Bonibonu ilaç diye yutunca tüm ağrıları geçen kişilerdeki psikoloji gibi bi nevi
Hayir bence deodorant tembel insanlar icindir. Ben hergun dus alan biriyim. Hergun duş alan bir insanin deodorant a ihtiyaci yoktur. Deodorant 3-5 gunde bir duş alan insanlarin günü kurtarmak icin kullandigi bir urundur bence
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet oldu tabii ki başta kardeşim.
Hayır olmadı. kendim kullanıyorum sadece
Kimseyle o kadar yakın alanda bulunmuyorum bu yüzden olmadı ama dün piknikten yanımdan geçen iki kadın... Aman yarabbim der susarım.
Hayır kimseyi zorlamam ama kendim kullanmayı unutmam sıcakta.
Deodorant kullanmıyorum, temiz oldukça koku oluşmaz, bence kokuyu bu tür maddelerle kapatmaya çalışmak daha kötü. Ayrıca deodorantlar hem sağlığa hem de çevreye çok zararlı.
İnsanlar keşke bedavaya bulabilse. Kokudan yolda yürünmüyor.
Hayır meme kanserine sebep oluyor onun yerine duş almak daha iyi benimde doktorum yasakladı ve mememdeki ağrı ve batmalar geçti
Psikolojik olabilir mi acaba 🤔
@Alemdaralii ne alaka mememdeki kitleyle psikolojinin çok tuhafsiniz 🤔
İlk yorumda kitle değil ağrı yazmışsınız
Dr tavsiyesine uyulduğunda insan psikolojik olarak rahatlıyor ya onu kasdetmiştim
Bonibonu ilaç diye yutunca tüm ağrıları geçen kişilerdeki psikoloji gibi bi nevi
Hayir bence deodorant tembel insanlar icindir. Ben hergun dus alan biriyim. Hergun duş alan bir insanin deodorant a ihtiyaci yoktur. Deodorant 3-5 gunde bir duş alan insanlarin günü kurtarmak icin kullandigi bir urundur bence
Kullanıyorum gecen arkamda yabamcı bi kadın vardı ALLAH kahretsin onu koltuktan kendini biraz geri cekti burnumun diregi kırıldı
Bana ne isterse kullanmasın
hayır kullanılması iyi olur
Otobüste deodorant dağıtasım geliyor
Hiç muhatap olamam valla. Uzak durmak daha kolay
Kimseyi zorlayamam
Hayır olmadı
Kullanıyorum zaten niye zorlamayın
Olmadı knk