Toplu taşıma araçlarında herkesin güzel koktuğunu göreceğimiz günler uzak mı, yakın mı?

#gadasından sevgilerle 🙃
Toplu taşıma araçlarında herkesin güzel koktuğunu göreceğimiz günler uzak mı, yakın mı?

#gadasından sevgilerle 🙃
Uzaktan da uzak bugün az kalsın sabah kusacaktım özellikle de tahlil vermek için hastaneye zaten aç gidiyordum her an bayılabilirdim o kokudan dolayı🤢🤢
Uzak uzak çok uzak deodorantın tanesi 30-40 lira arası oldu artık hayal diyebiliriz
En iyi markanın 10 lira olduğu dönemde bile sürmüyordu bu pislikler daha da sürmezler artık
Doğru diyorsun
Ben de dikkat ediyorum yazın sıcak ve kilo sebebiyle de terliyorum ama muhakkak koku namına birşeyler kullanırım. Tesettür de olsa ince terletmeyen giyisiler tercih ediyorum.
Herkes sen gibi olsa keşke
Cevap
3Cevap
Keşke güzel günler göreceğiz güneşli günler diyebilsem bu konuyla ilgili ama inancım kalmadı artık :D
hiç sanmıyorum
Evde 2 tane deo var.
İş yerin de her zaman 1 tane bulunduruyorum. İşten çıkınca sıkarım. Ne olur ne olmaz diye.
ben terleyip kokmayayım diye sütyen çamaşır vs giymiyorum öyle toplu yerlerde ve bol deodorant kullanıyorum
Onlar olmadan koku olmuyor mu
Mantıklı doğru diyorsun
Eskiden de insanlar tıklım tıklım araçlara dolusurdu, koku bu kadar olmazdi.. bence yeme icme cok kirli artik
Uzak bence gadası
Hemde çok uzak
Uzak maleseff djsjdhd
Mümkünatı yok bence :D Keyifli günler..
Ben her zaman güzel kokarım
Ona ne şüphe gadası
dikkat etmiyolarki
Bin ışık yılı uzakta
Çok uzak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?