
10 Kasım ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü rahmetle anıyorum : )

10 Kasım ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü rahmetle anıyorum : )
10 Kasım benim için ülkemizin kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün sadece bedenen aramızdan ayrılmasını çok bir özlem ve minnetle andığımız bir gün olmasının yanı sıra "Milletim beni nereye isterse oraya gömsün, yeter ki beni unutmasın" vasiyetini yerine getirmem sebebiyle önem taşır.
Türkiye Cumhuriyeti kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ü andığımız özel bir gün... Onun ve silah arkadaşlarının ruhu şad olsun.
Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ile anıyorum.. anlamı minnet duymamızdır yaptıkları için
Cevap
4Cevap
Babamız atamız vefat etmiştir bizim için Türk'ün en hüzünlü günüdür. Unutursak kanımız kurusun.
Bu konuyla ilgili bilgim olmadığı için susma hakkımı kullanıyorum.
Atatürk'ün vefat ettiği gün. bu vatanı bıraktığı için teşekkür ediyorum. Her ne kadar inanç konusunda saygı duymasamda...
Karabağ savaşının Bitdiyi tarix
Karabağ zaferi :)
Kurtuluş bayramı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?