Sizce annesi ve babası tarafından sevilmeyen bir çocuğun karakteri nasıl olur?

Sizce annesi, babası, kardeşi tarafından sevilmeyen bir çocuk dünyada nasıl bir yer edinir? O çocuğun, bir kız çocuğunun, karakteri ne yönde olur? O secmedi ki annesinin, babasının, kardeşinin böyle birbirinden iğrenç olmasını. O secmedi ki böyle bir aileyi. O da istemez miydi onu sevsinler, dinlesinler, anlasınlar, anlamasalar da anlamaya çalışsınlar? Niye kimse yanında değil niye bu kadar yalnız hissediyor? Niye bunları yaşadı bu çocuk? Yaşadıklarını o seçmedi ki. Çok mu kötü birisi bu çocuk? Kime ne zararı oldu? Ailesi bile sevmiyorsa, yok sayiyorsa kim sever bu çocuğu? Bu çocuk nasıl bir karaktere sahip olur?
Sizce annesi ve babası tarafından sevilmeyen bir çocuğun karakteri nasıl olur?
Cevapla