Covid döneminde doğan çocuklarda asosyallik görüldüğü doğru mu?

Ben doğru olduğuma inanıyorum. Çocuklar çok az insan görerek 3-4 yaşında geldiler. Dışarı çıkınca insanlarla iletişim kurma problemi yaşamaları çok normal.
Covid döneminde doğan çocuklarda asosyallik görüldüğü doğru mu?
Covid döneminde doğan çocuklarda asosyallik görüldüğü doğru mu?
Cevapla