Sevgi onunla arkadas olabilmek oyunlar oynamak ozel gunlerinin farkindaligi disiplinligin ve faydali faydasiz olan herşeyi sende ogrenmesi paylaşmayi duyarliligi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cocuklarınızı cok ozguvenli ve cesur yetistirin ozellikle kız cocuklarınızı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Cocuguna herzaman destek olman gerekiyor! Hayir yapamazsin deme cunku inadina yaparlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bunları yapan olmadı. Bu yüzden hâlâ kendimi bulabilmiş değilim...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çocuğumun daha iyi olması için, iyi hissetmesi için gerçek anne gibi olurum 🙃
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teşekkürler bilgi için hediye vermek paylaşmak güzeldir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok iyi, Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık . 👏👏👏
Ona güvendiğiniZi ve ne olursa olsun yanında olduğunuzu asla yanlış yapmaktan korkmaması gerektiğini öğretin yeter
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Söyle diyim cocuklara şu kelimeleri kullanmayın o yapamaz bundan bir bok olmaz otomatikman çocuğun hayallerini ve iç dünyasını yıkan sözler gerek yok sen yapabilirsin sana güveniyoruz sen çok akıllısın bunları söylerken şımartmadan soylenmeli
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
356Cevap
Sevgi onunla arkadas olabilmek oyunlar oynamak ozel gunlerinin farkindaligi disiplinligin ve faydali faydasiz olan herşeyi sende ogrenmesi paylaşmayi duyarliligi
Cocuklarınızı cok ozguvenli ve cesur yetistirin ozellikle kız cocuklarınızı
Cocuguna herzaman destek olman gerekiyor! Hayir yapamazsin deme cunku inadina yaparlar
Bunları yapan olmadı. Bu yüzden hâlâ kendimi bulabilmiş değilim...
Çocuğumun daha iyi olması için, iyi hissetmesi için gerçek anne gibi olurum 🙃
Teşekkürler bilgi için hediye vermek paylaşmak güzeldir
Çok iyi, Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık . 👏👏👏
Çocuklardan çok ben yerim herhalde evlenirsem en çok kendime alırım bence
Eti ile büyüdük yıllarca, anne baba sakin bir şekilde davranması gerekiyor
Mesela geçen kardeşim bı süt burger yedi kendini kaybetti
Eti süt burgeri seviyorum. ben bile şu an bu yaşıma rağmen yiyorum 😊
Çocuğum yok ancak olduğunda devamlı yanında olduğumu hissederse ileride güçlü bir birey olacağını düşünüyorum
Aynen katılıyorum. Yetişkin insanda çıkan çoğu sorun çocukluk travmalarıdır
Beklemeyi bırakmaları gerek! Bir şeyleri başarabilmek için önce harekete geçmesi gerektiğini anlatabilirsin.
Ona güvendiğiniZi ve ne olursa olsun yanında olduğunuzu asla yanlış yapmaktan korkmaması gerektiğini öğretin yeter
Söyle diyim cocuklara şu kelimeleri kullanmayın o yapamaz bundan bir bok olmaz otomatikman çocuğun hayallerini ve iç dünyasını yıkan sözler gerek yok sen yapabilirsin sana güveniyoruz sen çok akıllısın bunları söylerken şımartmadan soylenmeli
Çocuklarda öz güvenin gelişimleri için çok önemli olduğunu her zaman söylerim ben de güzel bir içerik olmuş.
Kızını/oğlunu dinleyerek kendini güvensiz hissettiği konuları öğrenebilir ve onunla bunlar üzerine konuşabilirsin
Açıkcası bana kalırsa çocuk be istiyorsa onu yapmalıve teşfik edilmeli bu sayede hem ebebyn ile arası iyi olur hemde sevdiği şeyleri yapar
Valla ileride cocugum olursa erken yasta fitness yaptiricam hem ileride yasitlarina kiyasla iyi bir fizigi olsun hem saglikli ozguvenli olsun
Ben küçük melegime yazdıklarınızı yapiyorum elimden geldiğince cok şükür ve bu her ebeveynin yapması gereken bilgiler diyerekten teşekkür ediyorum
henüz çocuğum yok evli de değim ancak bir gün doğru kişiden bir çocuğum olursa ömrümün sonuna kadar onu mutlu etmek için yaşayacağım.
Çocuktur o anlamaz demek yerine bir birey gibi davranılmalı olması gerektiği gibi işte o zaman içindeki gücü gösterebilir minik yavrular
çocuk yetiştirmek cok zor 3 kız ablası olarak bunun zorluğunu ve sorumluluğunu fazlasıyla yaşıyorum bazen bıksam da onlar benim dünyam
Başarılı olduğu işlerde takdir etmek ve başaramadıklarında yılmadan , küsmeden onu başarması için desteklemek.
Özgüvensiz hissettirmemek için elimden geleni yaparım özgüven olduktan sonra o istediği herşeyi başarır zaten
Çocuklarda ki güç sandıgımız dann büyük önemli olan onu iyi yönetmek ve o gücün farkına varmasını sağlamak
en önemlisi dinlemek zamanında bizim sözümüz çok kesildi hep sen ne bilirsin durumuna düştük aynı hatayı bizim yapmamamız lazım
Çocukları hayata gözlerini açtığı günden itibaren bir birey olarak görebilsek zaten çok güçlü yetişicekler
Çok güzel bir paylaşım yerli yerinde kullanılan görseller de tam destekleyici olmuş
Özgür bırakıyorum, kendi kararlarını kendisi verebilir, çünkü ona güveniyorum.
eti süt burgeri de bende çok severek yiyorum çocuk olmaya gerek yok gibi :) çok lezzetli.
Bunu ben bile seviyorum gerçekten harika bir lezzet
Benim oluma yapacağımonun sorularını gidermek karnıdoyurmak sevgimili göstermektir
Eti süt burger alırsam içindeki gücü görür heralde yazdıklarınıza göre😂
Süt burgerin tadı çok güzel umarım sağlıklıdır katkı maddesi yoktur
Olursa birgün yaparız bunları simdilik izlemeye devam
Güçlü gözükmekten daha çok gerçeklere hedeflemek gerekiyor
Çocuklarınızin bir birey olduğunu hiçbir zaman unutmayiniz
Motivasyon videoları izletip çeşitli branşlara gönderirim
Çocuk yetiştirmek keyifli önemli ve zorlu bir süreç çok Dikkatli olmak gerek..
Iyi davran, şiddet gösterme, güzel konuş, onu ciddiye al
çocuğum olunca eşim ben o güzel bir kampa gideceğiz
Çocuklarımız olunca kullanacağımız faydalı paylaşım olmuş.
Çocuk yetiştirmek keyifli önemli ve zorlu bir süreç çok Dikkatli olmak gerek.
Yanlarında olunca sevince ve hediyeler ile güzel olur
cocukların icindeki enerji yetişkinlerden daha fazladır.
Çocuğa gerek yok ki markete ne zaman gitsem alıyorum 😂😂
Eti Süt Burger çocukların favorisi yegenime her akşam alıyorum
Ona sorumluluk vermelisin ki özgüven eksikliği duymasin
Milyoner olup hayatın gerçek değerini göstermek bence yeterli
Aile olmak ramda bu noktoda başkıyor çocukları anlamak çok önemli
Onun özgüvenini kazanması için, ona ufak ödüllü kazanacağı oyunlar oynatmalısın
çoçuğum olsa acaba ben ne yapardım diye düşünüyorum bende
Süt burger yemek için çocuk olmak gerekmediği gerçeği 🤭
Türk anne babaları çocuk için böyle şeylere önem vermez genele bakılırsa.
İzleyip iyi bir analiz yapmak ve ardından bir uzmana başvurmak
vallahi yeğenlerimin eti süt burgerinide ben yiyorum çok lezetli
çocukların o içgüdüsü çok büyük biz anne ve babalar onu keşfetmek için varız.
başarılı olduğu alanlara yönlendiririm birşeyler başardığını görmek özgüven kazandırır