Bütün çocuklar zaman zaman kendilerine güvenlerini kaybeder; arkadaşlık etmeye, oyunlara katılmaya ç
Çocuk & Ebeveyn Çocuğuna İçindeki Gücü Göstermek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 4) Eti Süt Burger Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2621 Çocuğuna İçindeki Gücü Göstermek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 47 kişi beğendi
Selen_demirci16 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl İyi yetiştirmekten geçer. çocuğunu nasıl egitirsen öyle eğilir 0 0 Yorumla
Loreth Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bence 7 yaşından itibaren herhangi bir spor dalına yazdırmak çok mantıklı 0 0 Yorumla
Yusufyy88 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl çocuklar candır onlarsız hayat olamaz umarım herkese nasip olur 0 0 Yorumla
Fredygirl Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kesinlikle çocuğunuzu iyi yetiştirin hele böyle bir ülkede iyi insanlara çok ihtiyaç var 0 0 Yorumla
angm1710 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl güzel yetiştirmek aktivite yaptirmak anlamli diziler izleetmek 0 0 Yorumla
mehmet20_20 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Eti süt burger almakDışarı çıkartmakOyun alanına götürmek 0 0 Yorumla
yesilnokta Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl En doğru olanı çocuğun özgüvenli ve merhametli yetişmesini sağlamak. Gerisi çorap söküğü.. 0 0 Yorumla
betterthanakiss Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Annemin hiç yapmadığı şeyler bunları gelecekteki kızıma yapacağım 0 0 Yorumla
Fatih1905gsgs Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Güzel bir yazı olmuş emeği geçenlere teşekkür ederim 0 0 Yorumla
zomodin Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Çocuğu desteklemek ve ona kendini güvende hissettirmek 0 0 Yorumla
poncik___ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çocuğumuzun arkasında olarak ona zorbalık değildir öz güven vermeliyiz. 0 0 Yorumla
Gecedusu_ Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Cok iyi egitim verkem geterkir hem evde hemde okulda 0 0 Yorumla
missculy Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Lütfen çocuklarınızı ilk başta HAYVANSEVER yetiştirin... 0 0 Yorumla
Serseri262626 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Vallaha şu an çocuğum. Yok ama olursa denerim hahah 0 0 Yorumla
Dertttlli Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Çocuğa kaldırabileceği oranda sorumluluk ve yetki vermek lazım 0 0 Yorumla
captanmurat Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl En güzeli yüz yüze konuşmak onun istediğini yapmak ama fazla değil duruma göre az az az az 0 0 Yorumla
Hktor Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Anne ve babasına bağlı çoçuğun özgüvenli olup olmaması 0 0 Yorumla
_Kasırga_ Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl Cocuklardaki zeka ve güç aslinda küçümsenmeyecek kadar ileri derecede birakalim göstersinler 0 0 Yorumla
businessman35 Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl yılbaşında oğlum geliyor inşallah sorarım bakalım zayıf yanları nelermiş 🙂 0 0 Yorumla
Mor_Güller Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Çocukların içindeki gücü hafife almayıp onlara inanırsak daha güzel bir geleceğimiz olur. 0 0 Yorumla
Mertaşkı0606 Takip Et Xper 1 Yaş: 41 +1 yıl Çocuklar ile ilgilenmek gerekiyor yanlarında olmak gerekiyor 0 0 Yorumla
Mertaşkıı06 Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl Her halleri ile güzle çocuklar iş ortamınıza görebilirler 0 0 Yorumla
SevilKeser Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ben hala yiyorum çocuğum yok ama onlarında çok sevdiğini düşünüyorum 0 0 Yorumla
ArestoMomenntum Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bir çocuğun içindeki gücü göstermesi için endişeyle beraber ona güvenmek gerekir. 0 0 Yorumla
ay1see Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl çocuklarda öz güvenin gelişimleri için çok önemli olduğunu her zaman söylüyorum 0 0 Yorumla
rönesansikkadın Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Eti süt burgeri hala seviyorum bence büyüklerde hastası 0 0 Yorumla
güllü00 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çocuklarla empati kurmak gerekli ve önemli bir durum. 0 0 Yorumla
GazYağıAlamadııhh Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Yanında olduğunu hissettirmek cesaret vermek bunlar önemli 0 0 Yorumla
nena12 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl onu övgüye boğmak ve özgüvenini yükseltmek tabi dozajınca 0 0 Yorumla
Dogan5008 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Korkma sen yaparsın sen başarırsın onları söyleyince çocukta heyecanlanıyor 0 0 Yorumla
Kaaerhon Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Sen güçlüsün sen yaparsın sana güveniyorum demek yardımcı olabilir. 0 0 Yorumla
cilginuyee Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl içimden keşke benim de çocuğum olsaymış dedim evlenesim ggeldi svsbsg 0 0 Yorumla
umutcanozz Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Insan oldugunu ve insanligin ne oldugunu anlatmak da bir secenek olabilir 0 0 Yorumla
Mutedill_ Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl Gözünün içine bakarak konuşmalı. Cep telefonu uçak moduna alınmalı. 0 0 Yorumla
Pekcanbey Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl cocugum yok ama occugum olursa cok yararlı bilgiler ogrendım 0 0 Yorumla
_FourLeafClover_ Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Eti süt burger çocukların daima yanında teşekkürler eti 0 0 Yorumla
Derebeyii Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Çoçugu olan düşünsün bizim böyle bir derdimiz yok çok şükür 😄 0 0 Yorumla
jaguar7 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bilgilendirme için teşekkürler. Hepsi nadide bilgiler. 0 0 Yorumla
Rone9 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl lego lego alın çocuklara yaratıcılıkları gelişsin klasik lego ama 0 0 Yorumla
Byblack010 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Cocuklar çok neşeliler onları sevgimiz ve güvenimiz 0 0 Yorumla
Empires55 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl En önemli şey ne olursa olsun arkasında olduğunu hissettirmektir 0 0 Yorumla
Keyyyyyy Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl evet çok gzel bi ürün 20 yaşındayım hala yiyiorum hep zam geliyor 0 0 Yorumla
38gölge Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Her markete gityiğimizde bu eti süt burgerialıyoruz 0 0 Yorumla
A-R-SLİNE Takip Et Yoda Yaş: 40 +1 yıl Harry Potter izlesin yakında güçleri ortaya çıkar. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
356Cevap
İyi yetiştirmekten geçer. çocuğunu nasıl egitirsen öyle eğilir
Bence 7 yaşından itibaren herhangi bir spor dalına yazdırmak çok mantıklı
çocuklar candır onlarsız hayat olamaz umarım herkese nasip olur
Kesinlikle çocuğunuzu iyi yetiştirin hele böyle bir ülkede iyi insanlara çok ihtiyaç var
güzel yetiştirmek aktivite yaptirmak anlamli diziler izleetmek
Eti süt burger almak
Dışarı çıkartmak
Oyun alanına götürmek
En doğru olanı çocuğun özgüvenli ve merhametli yetişmesini sağlamak. Gerisi çorap söküğü..
Annemin hiç yapmadığı şeyler bunları gelecekteki kızıma yapacağım
Güzel bir yazı olmuş emeği geçenlere teşekkür ederim
Çocuğu desteklemek ve ona kendini güvende hissettirmek
Çocuğumuzun arkasında olarak ona zorbalık değildir öz güven vermeliyiz.
Cok iyi egitim verkem geterkir hem evde hemde okulda
Lütfen çocuklarınızı ilk başta HAYVANSEVER yetiştirin...
Vallaha şu an çocuğum. Yok ama olursa denerim hahah
Çocuğa kaldırabileceği oranda sorumluluk ve yetki vermek lazım
En güzeli yüz yüze konuşmak onun istediğini yapmak ama fazla değil duruma göre az az az az
Anne ve babasına bağlı çoçuğun özgüvenli olup olmaması
Cocuklardaki zeka ve güç aslinda küçümsenmeyecek kadar ileri derecede birakalim göstersinler
yılbaşında oğlum geliyor inşallah sorarım bakalım zayıf yanları nelermiş 🙂
Çocukların içindeki gücü hafife almayıp onlara inanırsak daha güzel bir geleceğimiz olur.
Çocuklar ile ilgilenmek gerekiyor yanlarında olmak gerekiyor
Her halleri ile güzle çocuklar iş ortamınıza görebilirler
Ben hala yiyorum çocuğum yok ama onlarında çok sevdiğini düşünüyorum
Çok güzel bilgiler,
Teşekkürler eti süt burger.
Bir çocuğun içindeki gücü göstermesi için endişeyle beraber ona güvenmek gerekir.
çocuklarda öz güvenin gelişimleri için çok önemli olduğunu her zaman söylüyorum
Eti süt burgeri hala seviyorum bence büyüklerde hastası
Çocuklarla empati kurmak gerekli ve önemli bir durum.
Yanında olduğunu hissettirmek cesaret vermek bunlar önemli
onu övgüye boğmak ve özgüvenini yükseltmek tabi dozajınca
Korkma sen yaparsın sen başarırsın onları söyleyince çocukta heyecanlanıyor
Sen güçlüsün sen yaparsın sana güveniyorum demek yardımcı olabilir.
içimden keşke benim de çocuğum olsaymış dedim evlenesim ggeldi svsbsg
Insan oldugunu ve insanligin ne oldugunu anlatmak da bir secenek olabilir
Gözünün içine bakarak konuşmalı. Cep telefonu uçak moduna alınmalı.
cocugum yok ama occugum olursa cok yararlı bilgiler ogrendım
Eti süt burger çocukların daima yanında teşekkürler eti
Çoçugu olan düşünsün bizim böyle bir derdimiz yok çok şükür 😄
Bilgilendirme için teşekkürler. Hepsi nadide bilgiler.
lego lego alın çocuklara yaratıcılıkları gelişsin klasik lego ama
Cocuklar çok neşeliler onları sevgimiz ve güvenimiz
En önemli şey ne olursa olsun arkasında olduğunu hissettirmektir
evet çok gzel bi ürün 20 yaşındayım hala yiyiorum hep zam geliyor
Her markete gityiğimizde bu eti süt burgerialıyoruz
İçindeki gücü gör yavrucuğum derdim
desteklemek, anlamak ve yaninda olmak cok önemli
Çok faydalı bir içerik olmuş teşekkürler
Kesinlikle çok tatlı ve güzel
Özgüveni yüksek olmalı çocukların
Harika süper bir yazı olmus
Harry Potter izlesin yakında güçleri ortaya çıkar.
çok tatlı yazılar var, okumayı bırakamıyorum😙
Çocuğum olunca yapacağım.
Gayet açıklayıcı bilgiler teşekkür ederim
Eline sağlık faydalı olmuş
Bilgilendirici bir içerik teşekkürler.
güzel paylaşım elinize sağlık
Çocuğumuz olduğunda fikrimiz olsun
Çok iyi tavsiyeler teşekkürler 🎊🎉👏😁
Eti petibör hiç unutamam :D