Çocuğum 13 aylık. Gaz sancısından geceleri uyuyamıyor. Ne yapmalıyım?

Herkeze iyi günler.

Benim kızım 13 aylık haladaha geceler gaz sancısından Uyuyamıyor. Uyusa bile bir iki saat sonra bağırarak uyanıyor. Kucamizda sallayarak biraz rahatlıyor ama gazda cikkmiyor aabahi sabah ediyoruz. Sogukdan olması imkansız ev ateş gibi oluyor herzaman. Anne sütü ile alakalı olabilir mi? Bu konuda derin tecrübeleri olan yardım edebilirim lütfen?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar doktorada götürdüm kaç sefer normal diyo yapilacak bir şey yok dio gaz damlası verdiler 3 tane farklı farklı kullandık hiç bir işe yaramadı.
Çocuğum 13 aylık. Gaz sancısından geceleri uyuyamıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla