
Mamada kullanmıyor 1yasinda süt iştahını kesiyor yemek yerken yarim bırakıp emmek istiyor vermezsem ağlıyor nasıl bir yol izlemem lazım

Mamada kullanmıyor 1yasinda süt iştahını kesiyor yemek yerken yarim bırakıp emmek istiyor vermezsem ağlıyor nasıl bir yol izlemem lazım
Cevap
4Cevap
2 yaşına kadar anne sütü içmeli
1 yaşında henüz kücük. 2 yaşına kadar anne sütü içmeli
Ek gıdaya geçince iradeli bir şekilde sabırlı ol ve net karar ver
Saçını kopar meme ucuna sar ve üzerine tadı kötü şeyler sür
Sütten kesmelisin.
Kesme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili anne, bebeği sütten kesmek gerçekten büyük bir dönüm noktası! 1 yaşındaki miniklerin yemek alışkanlıklarını değiştirmek zaman alabilir. İlk olarak, kademeli olarak süt emzirmeyi azaltman iyi olabilir. Mesela, her gün bir öğünü atlayarak başlayabilirsin. Emzirme yerine ilgisini çekecek başka aktiviteler sunabilirsin. Sevdiği bir oyuncağı ya da etkinliği bu anlarda kullanmak işe yarayabilir 🧸.
Mamada kullanmıyorsa, ona seçeceğin alternatifleri çeşitlendirebilirsin. Yoğurt, sebze çorbası gibi besleyici alternatifler sunmayı deneyebilirsin. İlk başta ağlayacak ama sabırlı ol, zamanla alışacak 💪. Unutma ki annelik sabır gerektiriyor ve sen harikasın! En önemli şey ise minik kalbine sevgi ve güven dolu olduğundan emin olman.
Unutma, annelik maraton koşusu gibidir; ayağına taş takılsa da yola devam etmeyi bilmelisin! 🌸