Evli değilim ama bildiğim kadarıyla 6 aya kadar emzirilmeli, 6 aydan sonra emzirme ile birlikte katı gıdalara başlanılmalı ama çocuğu sütten kesmeye gerek olmadığını hatta daha faydalı olduğunu okumuştum. Çocuğa bırakmalısın anne sütünü ne kadar alırsa o kadar faydalı...
Bunlari bende biliyorum 2 yasina kadr emzirmek sunnet hatta.. bizimki zaten ben biraktirana kadr 2 yasina yaklaşır o yüzden yeterli diye düşünüyorum...
O biraz kişiden kişiye değişiyor emzirme yaşı... salcayi deneyecem ama bizimki yemeğe düşkün oldugundan pek ise yarayacağını düşünmüyorum🙂 tesekkurler öneriniz için yinede
Evli değilim fakat ablam bebeğini sütten kesmek için her yolu denedi kanıyor acıyor falan demek bile işe yaramadı. Sonunda karar verdi ve her istediğinde olmaz dedi kucağına alıp sarıldı falan ve bu şekilde kendiliğinden 2 haftada bıraktı ve iştahı çok açıldı
Once gece emzirmekten keseceksin. Yatmadan once baya corba yedir. Gece uyanunca su wer. Bir muddet bunu rayina oturtinca gunduz wermeyecekain. Boyle yaparsan sorunsuzhalledersin
3 ay uğraştım, anam ağladı. Çok düşkün bir bebekti. En son kanıyor diyerek geri püskürttüm. Bana dayanamadığı için sürekli sordu kanıyor bak acıyor deyince sarılıp sarılıp vazgeçti.
Saat saat bıraktık biz Önce gündüzden başladık Gün içinde 5 saate bı istiyorsa mesela onun 6 saate çıkardım sonra 7 saat 8 9 10... derken süre uzadı. Guzel bı açıklama yetiyor aslında onlara "Artık buradaki sütleri bardaktan içeceğiz" Dedim ve bardakla içmeye başladık. her isteyisinde şekerli süt verdm.