Yeni doğum yaptım kayınvalidem rahatsızdı gelip bende kaldı, bir de yemek bekledi. Evine gitmesini istemem normal mi?

Yeni doğum yaptım kayınvalidem rahatsızdı gelip bende kaldı yemek bekledi hala daha düzelmedim evine git dedim sizce doğru mu yap?
Güncellemeler
1 yıl
Sizce doğru mu yaptım?
Yeni doğum yaptım kayınvalidem rahatsızdı gelip bende kaldı, bir de yemek bekledi. Evine gitmesini istemem normal mi?
Cevapla