Ezgi Mola'nın 'Bakıcı olsun pek istemiyorum. Bakıcı benim gibi bakabilir mi? Buna inanmıyorum.' açıklamasına katılıyor musunuz?

Ezgi Mola, 4 aylık oğlunun bakımıyla kendisinin ilgilendiğini ve henüz bakıcı tutmadığını açıkladı. Sizce bir noktadan sonra bakıcı gerekir mi?

Ezgi Molanın Bakıcı olsun pek istemiyorum. Bakıcı benim gibi bakabilir mi? Buna inanmıyorum. açıklamasına katılıyor musunuz?
Ezgi Mola'nın 'Bakıcı olsun pek istemiyorum. Bakıcı benim gibi bakabilir mi? Buna inanmıyorum.' açıklamasına katılıyor musunuz?
Cevapla