Oğlum 4 aylık ama hala uyku düzeni yok öğlen uykuları hiç yok gece uykuları ise sürekli kalkıyor bu damla çok öneriliyor bazıları aylık bebeklere de bir çay kaşıgı öneriyor bazıları ise 4 yaş üstü öneriliyor kullananlar var mı aranızda sizce ne yapmalıyım

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kullanma canım bir arkadaş kullanıyordu çocuğu bütün gün baygın gibi halsiz bırakıyor muş
4 aylık bebede uyku düzeni olmaz zaten. doğal da olsa sakinleştirici falan verme. sabredeceksin, yardım istiyeceksin.
Farklı şehirdeyim ve kimsem yok burada
baba, kayınvalide vs de mi yok. ekonomik durum müsaitse yarım gün yardımcı falan
Kendi ailem başka şehirde kayınvalidemin vs kendine hayrı yok o yüzden tek büyütüyorum
en azından 6. aya kadar daha dayan. rahatlarsın biraz. sonra 9. ay evresi var orada daha da rahatlarsın. fiziki destek yoksa bile manevi destek iste babadan.
Pedagog tavsiyemdir. Ya da iki tokatla ağlayarak uyuya kalır
Tavsiyen kendine kalsın bence
Bu yüzden çocuk yapmayı asla düşünmüyorum. Fedakarlık gerektiriyor ben hayatta uğraşmam uyumazsa uyumasın
Emin olki anne olunca insan anlıyormuş bende aynı şeyleri söylerdim
Ben düşünmüyorum yapmayı kedilerim yetiyor bana. Çoğu zaman onların sorumluluğu bile yoruyor bebeğe katlanamam. Çok büyük sorumluluk ve ayak bağı oluyor. Sevgilim çok istiyor çocuk ama ben asla istemiyorum
Libidosu yüksektir Annesi kokusu istiyor normaldir normal
Bizimde yok bişey olmaz
doktora götürdün mu
Evet normal diyor ilgisiz biraz
başka doktora götür kendine göre ilaç verme kötü etkiler Allah korusun
çocuğu götürecek kimsen yokmu