Kalabalık bir ailede büyüdüm ben, nerde çokluk orada b. okluk diye bir söz var, sahiden de öyle. Dünya da gitgide pis bir yer oluyor. Çocuk kaçıranlar, çocuk tacizcileri, organ mafyaları var, bu yüzden insan çocuk yapmaktan korkuyor, böyle pis bir dünyaya çocuk getirmek istemiyor, hiçbir anne çocuğunu pisliklere yedirmek için doğurmuyor, ayrıca kardeş kavgaları falan oluyor, ne gerek var, ilerde torunlara bakıcılık yapmaya ne lüzum var.
Sende meryem ana değilsin herhalde biz erkekler olmasak sende kendi kendine hamile kalamıyacağına göre verdiğin cevabın saçmalığını anlamış olman gerekiyor.
En İyi Cevaplar