Bebeğim doğduğundan beri kusuyor, neden kaynaklı olabilir?

Merhabalar bebeğim doğduğundan beri kusuyor şu an 4 aylık oldu reflü teşhisi koyuldu gaviscona başladık fakat herhangi bir azalma olmadı hala aynı şekilde kusuyor takibini yaptığım zaman mama içince kusmuyor fakat anne sütü alınca kusuyor neden olabilir sizce

Bebeğim doğduğundan beri kusuyor, neden kaynaklı olabilir?
Cevapla