Birden fazla bebeğe bakacak cesaretiniz var mı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Birden fazla bebeğe bakacak cesaretiniz var mı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bakarım , daha önce 3 bebeğe baktım aynı anda
Maşallah
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
ayni anda 3 limit sanırım
Aynen iyi olur
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
9Cevap
Cesaret değil de enerjim yok diyelim.. sadece bir tane kızım olsun ona bakarım ben
Kızın olur inşallah
Çocuk değilde bebek... Zor ya... Ama insan mecbur kalınca bir şekilde bakıyor. Ama benim o kadar enerjim yok.
İlla ki sen üstesinden gelirsin
Yok kral ya o cesaret bizde nerede olsun evlilik bile yapamadık daha aşılama bile yapmadık ki bebeğimiz olsun
Hayırlısı olsun
Var baktım da bebeklere olan nefretim ordan geliyor
Yaa nefret etme ponçiklerden
Ne sen bu soruyu sormuş ol nede ben cvplamış olayım😂
Pes ettiğim tek konu bu...
Aboo
2 mi 65335 mi? tam olarak kaç çocuktan bahsediyoruz?
Hahaha
Cesaretim var da bilgim, tecrübem ve vaktim yok. Ama gerekirse de bakarım ya eğleniriz
Bakılır istedikten sonra
Yok yok yooookk 😂😂 Bebekler nükleer bomba gibidir, Tatlılıkta da zahmette de.. 😄
Sen işin üstesinden gelirsin 😉
Beni de biri bakarsa olur 😂🤣
Bak o zaman olur 🙃
10 bebeğe bedelim 😂🤪
Dimi ya 🙃
Şaka şaka çok usluyum ki ben 😂
Biliyorum şaka yapmayı seviyorsun
Yeni nesil kendine dahi bakamıyor birde bebek mi baksın 😂 onlar sadece uzaktan bakar
İş başa düşerse bakarlar
En fazla üç tane aynı anda bakar büyütürüm
Maşallah
Bir tanesine bile yok ki 😅
Haha olursa bakarsın
Ortalama kaç tane nsndj
2-3 tane
3 bilemedim ama iki bebeğe bakarım jdjdjdj
İstersen ona da bakarsın sen
Hepimizi bir ikna etmeye çalışıyor gibisin kdkdmdmdmdm n’oluyo söyle
Hahaha içindeki cevheri ortaya çıkarmak istiyorum belki
Gadası önce bi evlenelim de jskdkdkd bebek kolay iş bakılır
Timam
2 tane olursa belki de, fazlasi yok.
Olsun iki de iyi
Bence de çocukları severim
Var tabiki..😌
Ne güzel
Bu durum cesaret değil vakit ister 😀
Vakit bulunur nasılsa
Hayır yok, kafayı yerdim.
Zor iş valla
Aynen öyle.
Ben bakmıstm hic zor degl cok eglenceli
İlla ki güzeldir
Hayırdır bebek mi özledin?
Bebekleri severim sen sevmez misin
Severim onunla alakalı sormadım paylaşımların hep bebeklerle alakalı gadasını alamadığım 🤣
Hahhsa olabilir belkid r
Ben bir taneye bile zor bakarım 😄
😅
Yok be abi ömrümü yerler 😂
Ama tatlı tatlı yerler
2 yıl arayla 2 taneye bakıyorum alıştık artık
Maşallah
İkiden sonra yok.
O derece diyorsun 🤣
Kafayı yerim.
Sen halledersin
Hiç bakamam. Psikolojim bozulur. Sırf bu yüzden çocukları bir kaç yıl arayla yapmayı düşünüyorum. Gücüm yetmez. Psikolojim kaldırmaz.
O zaman mantıklı
Yokkk
Neden
Bir taneyi yapmaya çalışıyorum daha 😅
Yolda mı
hayır yok..
😅😅
O çok zor
Bencede
severim anca :D
Olsun ona da gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar