İki çocuklu anneyim, ilk oğlum 4 yaşında ikinci oğlum bir aylık. İçimde bir korku var, bu korkuyu nasıl atabilirim?

Merhaba ilk oğlum 4 yaşında ikinci oğlum bir aylık.. yeni doğum yaptığım içinmi bilmiyorum.. ama içimdeki korkuyu atamıyorum.. iki çocuğa bakamzsam ihmal edersem yetişemezsem diye diye kafam sürekli dolu.. belli düzenimiz oluşurmu ilerleyen zamanlarda tecrübeli anneler fikir verseniz..

İki çocuklu anneyim, ilk oğlum 4 yaşında ikinci oğlum bir aylık. İçimde bir korku var, bu korkuyu nasıl atabilirim?
Cevapla