2 yaşında oğlum var, onun için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Nasıl daha iyi bir anne olurum?

2 yaşında oğlum var elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum onun için bugüne tek 1 kez bile kızmadım ona, ama bu gece hiç bir şekilde uyumadı yani şu an sabah 9 ve ben halen uyanığım bu ilk değil her gün böyle, babası kesinlikle bize bakmıyor zaten evli değiliz ben hamile kaldığımda nişanlıydık ve benden ayrıldı artık çok fazla stressteyim ve dayanamıyorum bir çok kez ölmeyi bile düşündüm, ne yapmam gerekiyor

2 yaşında oğlum var, onun için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Nasıl daha iyi bir anne olurum?
Cevapla