7 aylık bebeğim sürekli ellerini açıp kapatıyor ve ayaklarını yuvarlak çizer gibi oynatıyor. Bunu yaşayan var mı aranızda?

Merhaba 7aylik oğlum sürekli ellerini gel gel yapar gibi açıp kapatıyor ve ayaklarinida aynı anda çeviriyor. Göz teması var biseyleri eliyle ağzına götürüyor fakat bu hareketi sürekli yaptığı için kafama takıldı bu şekilde bişey yaşayan var mı aranızda cevap verirseniz sevinirim

7 aylık bebeğim sürekli ellerini açıp kapatıyor ve ayaklarını yuvarlak çizer gibi oynatıyor. Bunu yaşayan var mı aranızda?
Cevapla