11 aylık bebeğim var, işe başladığım için pişmanlık duyuyorum. Şu an işi bırakmak için geç mi kaldım?

merhaba 11 aylık bebeğim var.6 aylıkken işe başladım şu an çok pişmanlık duyuyorum. su an bıraksam çok geç kaldığımı düşünüyorum. ne yapmaliyim bilemiyorum? annesinin yanında bebek gördüğümde vicdan azabından ölüyorum

11 aylık bebeğim var, işe başladığım için pişmanlık duyuyorum. Şu an işi bırakmak için geç mi kaldım?
Cevapla