1 yaşında bebeğim var spaya götürücem havuz+masaj+profesyonel fotoğraf çekimi 300 ₺ dediler
Eşimde masaj sonrası oğluma mutlu son olursa götürelim diye şaka yapıyor 😂
1 yaşında bebeğim var spaya götürücem havuz+masaj+profesyonel fotoğraf çekimi 300 ₺ dediler
Eşimde masaj sonrası oğluma mutlu son olursa götürelim diye şaka yapıyor 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çok iyi fiyat bence 💐
Kendi yolunu yapıyor 😂🤣
gereksiz ama sizin mutlu son yaşamanız mümkün :)
Çok uygun abla dikkat et eşinin dediği olmasın
😂😂😂😂😂😂
Mutlu son ne
Uygun
mutlu son vay be