Çocuk & Ebeveyn Bir yaşındaki bebeğim sürekli kendi kendine gülüyor. 😅 Neden olabilir? YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bir yaşındaki bebeğim sürekli kendi kendine gülüyor. 😅 Neden olabilir? Bir de sevinir gibi sürekli ellerini çırpıyor gülerken. 🧿 Bir yaşındaki bebeğim sürekli kendi kendine gülüyor. 😅 Neden olabilir? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Etipufflezzetli Takip Et FenomenGuru Yaş: 33 +1 yıl Gülmeyi ve ellerini çırpmayı keşfetmiş 🥰 bebekler bu dönemde keşfettiği şeyleri yaparlar. 0 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Nazar değmesin knk neden fotoğraf attın keyfi yerinde Allah bozmasın 1 0 Yorumla
isimyazmasamolurmu Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Ayy ne güzel işte ağlayacağına gülsün işte Allah hep güldürsün inşallah 0 0 Yorumla
OnePunchMen Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl maşallah allah nazardan korusun kızımı ama atma olan olmayan vardır Allah korusun nazar degmesın bu güzelliğe 1 0 Yorumla
Ufukacar84 Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Bebekler guler. onun gördüğünü sen goremezsin 1 0 Yorumla
Noaltink Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Angelman sendromunu araştırmanı öneririm 0 1 Yorumla YunininTutisi +1 yıl Yok o değil. Onların tipik bir görünümleri oluyor. Çok şükür benimki öyle değil. Zaten artık gayet sinirli bir bebek. Keşke gülseydi bu sorudaki kadar şu an da 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Gülmeyi ve ellerini çırpmayı keşfetmiş 🥰 bebekler bu dönemde keşfettiği şeyleri yaparlar.
Nazar değmesin knk neden fotoğraf attın keyfi yerinde Allah bozmasın
Ayy ne güzel işte ağlayacağına gülsün işte Allah hep güldürsün inşallah
maşallah allah nazardan korusun kızımı ama atma olan olmayan vardır Allah korusun nazar degmesın bu güzelliğe
Bebekler guler. onun gördüğünü sen goremezsin
Maşallah bu ne tatlılık ❤️
Gülsün daha ne istiyorsun
Melekleri görüyor derler
Maşallah 😌
Angelman sendromunu araştırmanı öneririm
Yok o değil. Onların tipik bir görünümleri oluyor. Çok şükür benimki öyle değil. Zaten artık gayet sinirli bir bebek. Keşke gülseydi bu sorudaki kadar şu an da 😅
Melekler oynaştırıyor