3 buçuk aylık bebeğimde gaz sancısı var, ne önerirsiniz?

Bebeğim 3 buçuk aylık ve 20. gününden itibaren bir gaz sancısı başladı ki hala devam ediyor bitmek bilmiyor. Metsil, sab simplex, biogai, forbiome, nurse harveys, mommys bliss gaz damlalarını kullandım. Sadece anne sütüyle besleniyor. Kiraz çekirdekli patik ve bel bandı da kullandım. Rezene bile verdim ama bir faydası yok. Kendim baklagiller ve gaz yapan tüm besinlerden uzak duruyorum. rezene ve kimyoj çayları içiyorum. Ama hiçbir şekilde etki etmiyor. Günlerim uykusuzluk ve çaresizlikle geçiyor. Artık çok bunalıyorum. Bebeğimle valit bile geçiremez oldum ağlamalarından. Bana etkili bir çözüm önerisi nolursunuz..
3 buçuk aylık bebeğimde gaz sancısı var, ne önerirsiniz?
Cevapla