Çantalarına peçete ve ıslak mendil koyuyor musunuz?

Çantalarına peçete ve ıslak mendil koyuyor musunuz?

Çocuğum yok ama kızım olsaydı tabi ki de çantasına gerekli temizlik ürünlerine mutlaka koyardım ve ona sürekli tembih ederdim ellerini sık sık yıka insanlara fazla yaklaşma.
Oğlun oluyormuş bir gün.. sen şok 😂😂
Abla deme öyle 😂😂 tabi ki de önce sağlık gelir ama kızım olmasını çok istiyorum
😂😂
Bir kızım var. Çantasında ıslak mendil peçete bulunduruyorum. Bunun dışında ne zaman ve ne şekilde ellerini yıkaması gerektiğini anlatıyorum. Evde de takibini yapıyorum. Ama çocuğumu da aman şurası pis, aman şuraya oturma, aman şuraya yaklaşma gibi kısıtlayıcı davranışta bulunmuyorum. Çocukların bu kadar kapalı fanusta yaşamasını doğru bulmuyorum. Omo’nun reklamı çok doğru ‘ kirlenmek güzeldir’..
OMO'nun reklamını bende çok seviyor ve doğru buluyorum. "Kirlenmek güzeldir" 👏❤
👏👏🫶
Cevap
2Cevap
ynanı dezenfektan jlel, ıslak mendil koyuyorum.
mutlaka ellerini yıkar zaten.
gerisi allaha emanet
Yaa harikasın 🥰
Yeterince dikkat ediyorlardir sanirim
İnş. 😂
Herkesin evladi kiymetlidir ve hic biri istemez hijyenik olmayan ortami, ha bu degildirki her ana baba bir olsun
Kardesimin cantasndan eksik olmuyo
👏👏👏
Çocuğum yok
Alakasız görüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?