Bazı şeyleri bildiğiniz halde aile büyüklerinden eski usul adetlerle çocuğunuza bakılması beslenmesi eğitilmesi ya da benzeri durumlar sergilemeleri hoşunuza gider mi
Çocuk gelişiminde aile büyüklerinden destek almak mantıklı mı sizce?
Çocuklarım ilk doğduğu zamanlarda büyüklerimden bu desteği aldım özellikle annem ve ablalarımdan vss hiç bir zararını da görmedim bin bilsende yine bir bilene danış demişler çünkü birşeyi bilmek farklı birseydir tecrübe sahibi olmak çok farklı birseydir oyuzden de tecrübe edinmiş insanlara danışmak fikrini almak insana yol gösterir ve insanın hata yapmasını en az seviyeye indirdiğini düşünüyorum bu her konu içinde geçerlidir
Kesinlikle öyle çünkü yaşanmışlıkları ve tecrübeleri oluyor ve tecrübe dediğimiz şeyde yaşayarak öğreniliyor ve bilgi birikimi olarak dönen en büyük faktör degilmidir zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır ben sadece eşim ile birlikte çocuğumuzu yetiştirirdim..
Buda başka bir bakış açısı
Çocuklarım ilk doğduğu zamanlarda büyüklerimden bu desteği aldım özellikle annem ve ablalarımdan vss hiç bir zararını da görmedim bin bilsende yine bir bilene danış demişler çünkü birşeyi bilmek farklı birseydir tecrübe sahibi olmak çok farklı birseydir oyuzden de tecrübe edinmiş insanlara danışmak fikrini almak insana yol gösterir ve insanın hata yapmasını en az seviyeye indirdiğini düşünüyorum bu her konu içinde geçerlidir
Bazen büyüklerimiz buzlerden daha iyi karar verebiliyor doğru
Kesinlikle öyle çünkü yaşanmışlıkları ve tecrübeleri oluyor ve tecrübe dediğimiz şeyde yaşayarak öğreniliyor ve bilgi birikimi olarak dönen en büyük faktör degilmidir zaten
Tabiki orası öyle tecrübe herzmaan büyük bilgidir
Aynen öyle küçük bey 😂 bizi biz yapan da o tecrübelerdir işte
Aynen doğru diyorsun ponçik
🙋🙋
Kendi adıma almama taraftarıyım.
Neden peki negubi zararı var mesela
Bilinçsiz eski tarz usulleri doğru bulmuyorum.
Bazı konularda sorunlar sıkıntılar doğabilir doğru bir düşünce teşekkürler cvp için 🙏