Okullar malum kalabalık :) Şimdiden endişelenmeye başladım. Benim kız da biraz titiz. Evde bile sürekli ellerini yıkıyor. Çantasına ıslak mendil koymam yeterli olur mu sizce, önerileriniz neler?

Okullar malum kalabalık :) Şimdiden endişelenmeye başladım. Benim kız da biraz titiz. Evde bile sürekli ellerini yıkıyor. Çantasına ıslak mendil koymam yeterli olur mu sizce, önerileriniz neler?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet bence yeterli olur
Endişelerin de haklısın okulda hastalık daha çabuk yayılıyor. Islak mendile ek olarak, kolonya koyabilirsin.
Koyuyorum, cildi hassas olduğu için sabun da koyuyorum
Islak mendil yeterli ama peçete kolonya da koyabilirsin
Vallahi biz de koyacağız çantaya ama akıllarına gelirmi kullanmak bilemedim
Bence kolonya ve selpak kafi islak mendilde kimyasal
Kişisel küçük sıvı sabunlar çok iş görüyor çünkü tuvalette her zaman sabun bulunmayabilir.
Abla sen bilirsinde bazı okullarda sabun koyulamaya biliyo kağıt sabun ya da seyahat boy şişelere sabun koyabilirsin ama bence kesin ekle diyebileceğim selpak ve kolanyaĝı tabi son karar sende kızınıda bizim için kocaman öp
Merhaba hayır yeterli olmaz, ısşak mendil, peçete ve jel el dezenfektan koymalısın.
küçük bir şişeye dezenfektan ve ya kolonya koyabilirsiniz zaten fazla bir şey yapılmaz okul hayatı çünkü
Dezenfektan ve kisisel kucuk sabun koy
Kolonya koyabilirsiniz
Islak mendil bir de peçete
bilemedim