Çocuk & Ebeveyn Okula giderken çocuklarınızın çantasına ıslak mendil koyacak mısınız? Etipufflezzetli Takip Et FenomenGuru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Okullar açılıyordu, peki okula giderken çocukların çantasına ıslak mendil koyacak mısınız?Uni Baby' nin bu cep mendilleri harika ❤ Okula giderken çocuklarınızın çantasına ıslak mendil koyacak mısınız? Cevapla Çocuk Soruları Okul Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 917 cevap paylaştı. Evet tabi ki de 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Dürümcü ıslak mendili koyarım ya da koymam ki dızlamayı öğrensin eşek sıpası 😂 1 3 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Onlar kolonyalı be çocuğu yakacaksın 😂 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Konolya mı 🥹 içsin bari kafa yapsın aslan evladım 😂 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Manyak dhdb Yorumla
Damla65655 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 95% +1 yıl Evli değilim henüz çocuğum yok umarım ilerde evlenirim o duyguyu tatmak isterim ama kalbi temiz olacak sevmeyi bilecek 1 0 Yorumla
Dokungaç Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Islak mendilsiz olmaz Suyun sabunun hatta wc nin hijyeni ne durumda tr okullarında biliyoruz 1 0 Yorumla
BilemedimNapıcamı Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 84% +1 yıl Bizim okulumuz pazartesi günü açıldı. Evet Koyuyorum. Birde selpak tabiki 1 0 Yorumla
Melioraa Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Islak mendil ve kolanya mutlaka bulundururz 1 0 Yorumla
Aşil_Han Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Ebebek diye bir şirketim var ordan alabilirsin 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet tabi ki de
Dürümcü ıslak mendili koyarım ya da koymam ki dızlamayı öğrensin eşek sıpası 😂
Onlar kolonyalı be çocuğu yakacaksın 😂
Konolya mı 🥹 içsin bari kafa yapsın aslan evladım 😂
Manyak dhdb
Evli değilim henüz çocuğum yok umarım ilerde evlenirim o duyguyu tatmak isterim ama kalbi temiz olacak sevmeyi bilecek
Islak mendilsiz olmaz Suyun sabunun hatta wc nin hijyeni ne durumda tr okullarında biliyoruz
Bizim okulumuz pazartesi günü açıldı. Evet Koyuyorum. Birde selpak tabiki
Evet koymak gerek
Islak mendil ve kolanya mutlaka bulundururz
Ebebek diye bir şirketim var ordan alabilirsin
Evet koyarım her zaman gerekli