Bebeğim zayıf diye çevrem beni suçluyor. Buna hakları var mı?

Ben evli iki çocuk annesiyim kızım 2 yaşinda oğlum 4 aylık kızım prematüre doğdu 8-9 ay anne sütü aldı gelişme geriliği var her şey yemesine rağmen çok zayıf yürümüyor konuşmuyor bu durumda başta kendi ailem olmak üzere çevremde ki bir çok kişi bizi suçluyor zayıf olması bizim suçumuzmuş gibi bayram da ailemin yanına gittim ablamlar halam sürekli zayıflığıyla ilgili konuşup durdular halam ileri gidip anneliğime bile laf etti benimde tepem attı kavga çıktı ağız dalaşına girdim kadın herşeye bir kulp taktı ağzı bir türlü büyük ablamın da aynı şekilde tabi yine o halam kadar değil halam daha beter eşimde bunları duyunca çok sinirlendi ailemle görüşmemi istemeyecek seviyeye geldi ama ben annemin ve babamın suçu olmadığını söyledim halama çok kızdı bunları duyunca bende bende halamla konuşmama kararı aldım o kadar sivri dilii o kadar boş bir insan ki babam bana çocuklarım için bayram harçlığı verdi diye ona bile laf etti fazlaymış hemen harcarmışım felan diye bende duydum babama parayı geri vermek istedim ama babam kabul etmedi ağladığımı görünce beni teselli etti parayı almadı ben o parayı sana verdim sen nasıl harcayacağını bilirsin dedi bende mecbur babamı kırmamak için kabul ettim halam bana laf çarpıtmak için kızıma gel kızım ben getireyim seni bize kilo aldırayım güzelce bakayım sana dedi bende onun annesi var ben ona kimsenin bakamayacağı kadar iyi bakıyorum sen merak etme dedim hasta gibi güldü sadece bayramım güzel geçtiği kadar kötü de geçti maalesef ben ailemden kopamam anneme babama düşkün biriyim özellikle anneme onları görmeden yapamam ama halamla konuşmamaya kararlıyım ta ki kendini düzeltene kadar dilini yutmayı bilene kadar sonra belki fikrim değişir belli olmaz her şey halama bağlı siz ne yapardınız?

Bebeğim zayıf diye çevrem beni suçluyor. Buna hakları var mı?
Cevapla