Bebeğim kız olacağı için eşimin ailesi bana kötü davranıyor, kız bebeğim olacağı için neden utanmalıyım?

Ben 25 eşim 26 yaşında 4 yıldır evliyiz yeni bebeğimiz oldu, zaten bu 4 yılda olmadı diyede üstüme gittiler neyse 1 aylikken hamile olduğumu öğrendim aradan 2.5 ay geçti sayılır geçen hafta cinsiyetini öğrendim kız olduğu için çok mutluydum eşimin ailesi yemeğe çağırdım ve onlar söyledim ama bana "utanmadan söylüyo musun bir de" dediler, kötü olan eşimde artık niye erkek değil ailemle aram bozuluyo demeye başladı
Kızım olacağı için neden utanmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Trol olduğunu düşünen kisileri anlayamıyorum bu komik değil ve bu kafada olan çok fazla insan var bu sorunu tek ben yaşamadım bunuda biliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ne yapacağımı bilmiyorum boşansam kızim babasız büyüyecek boşanmasam yapıcakları baskıyı tahim edebiliyorum
Bunun bilimsel açıklamsinı yaptım ama çocuk benim karınmdaya sorumlu benim sanıyolar cidden zor durumdayım ne karar vericem bilmiyorum
Bebeğim kız olacağı için eşimin ailesi bana kötü davranıyor, kız bebeğim olacağı için neden utanmalıyım?
Cevapla