Kız çocuğuna mı, erkek çocuğuna mı sahip olmayı çok isterdiniz?

#gadası
#gadasındsn sevgilerle 🙃
Kız çocuğuna mı, erkek çocuğuna mı sahip olmayı çok isterdiniz?

#gadası
#gadasındsn sevgilerle 🙃
Günaydın gadası, Ben her zaman kız çocuğum olsun isterdim çünkü kızlar daha zeki akıllı ve tatlı geliyorlar. erkek çocuğuna bakmakla uğraşamam derdi çok olur..
Iki cinsiyetinde anneligini tatmak isterim ama ilk once kizim olsun istiyorum. Kizlar kendini sevdiriyor, daha tatli oluyorlar. Sonrasinda oglum olsun. Tabi bazen erkek cocuk yorucu, cok hareketli olur ilk o mu olsa gencken, enerjim varken diyorum ama ilk erkek annesi olursam bir daha cesaret edemeyebilirim cocuga falan😅 o yuzden ilk kiz olsun hemde yaş olarakta bana ilerde guzel bir arkadas olur diye düşünüyorum. Tabi Rabbim nasip kismet ederse. Ne hayirliysa onu versin.
Sende her daim enerji olur ki
Hep kalabalık ailem olsun istedim. Eşim kız diye delirdi. 1 oğlum. 3 de doğmamış meleğim oldu😌
Hey maşallah
Anladım ama merak etme yeniden olacak
Neden
Saglikli bir çocuk olsun , cinsiyeti önemli degildir.😊💙🐞🦋😎
Cevap
6Cevap
Hamileyim bebeğin cinsiyeti ne olacak çok merak ediyorum..
Kız olur inşallah
Yaaaaa ikiside ayrı güzel, bir kız bir erkek olsun 😊
İnşallah
Önce tabiki sağlık onemli ama ben bir kızım olmasını çok isterdim, herşeyimizi beraber yapalım 😍
Olur inşa
Kız çocuğuna ama oğlum var oda baldan tatlı 🤗🧿
Maşallah
Kiz bebekler cok narin tatlı guzel oluyo ama ben birazdaha sert seviyoeum yani erkek yegenim var sirtima atliyo bi sekilde oynuyoruz ama kizlar oyle degil kizlarinda narinligi tatlılığı var
Allah hayırlısını versin hayırlı anne baba olmayı nasip etsin Ama önce bir kızım olmasını isterdim sonra da bir erkek
Allah hangisini nasip ederse. Benim için fark etmiyor ama kız çocuklarını daha çok seviyorum sanırım.
Fark etmez diyorum ama erkek çocukları biraz büyüdükleri zaman çirkefleşiyor yani kız çocukları daha iyi.
İki çocuk annesi olmak istiyorum. Bir kızım bir oğlum olsun istiyorum.
ben bilmem kocam ne doğururum derse onu doğursun ben ikisini de severim
Sağlıklı olsun önce tabii de kız isterdim.
Kızlar. daha ponçik
en istediğim şey bir oğlum olması
Kız çok istersim nasip olmadı
Iksiinide istemiyorum
Kıvırcık bir oğlum olsun isterdim.
Her ikisinimde isterim
İkisini de tatmak isterim
İkisinin de birer tane olsa iyidir.
Farketmez benden
Kız istiyorum
En güzeli
😃😃Erkek olursa doğurmam. Yağ o diye içimde tutarım
Şaka bi yana sağlıklı olsun cinsiyet sonra gelir ama kız çocuk tatlılığı bi başka...
Kız olsun öncelik 😅
Evet
Ikisi de olmasın. Çocuk bakmak zor.
Kız..
istemiyorum
Kız daha çok.
Kızzzz
Kız çocuğu
ikisi de olsun
kız tabikide
İkisinde ikiz ama biri kız biri erkek isterdm
Kız ama çok kıskanirim
XX kromozomlu olsun.
Kız çocuğu
İkisi de olur
Kız ya
ikisi de olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?