Bir anne bebeğine/çocuğuna karşı bir hata yaptığında bunu nasıl düzeltmeli?

Çocuklar ya da bebekler ağladığı için yaramazlık yaptığı için bazen haddinden fazla tepki gösterebiliyor hatta vurabiliyorlar.. peki sizce bu nasıl düzeltilebilir, annenin tutumu daha sonrasında nasıl olmalı?

Bir anne bebeğine/çocuğuna karşı bir hata yaptığında bunu nasıl düzeltmeli?
Cevapla