Eşim askeri personel bir de tek çocuk durumumuz fena sayılmaz ben psikolojik danışmanım ama bebeğim büyüyene kadar çalışmayı düşünmüyorum iki kişi yaşıyoruz haftada iki gün evi temizlik topluyor bize yetiyor Şimdi de bebeğim oldu eşim de benim de ilk deneyimimiz hatta bazen eşim görevde oluyor malum o yüzden bakıcı tuttuk bebeğimiz doğmadan özellikle benim ablam olmak üzere onun 3 çocuğu var eşi asgari ücret falan birçok akraba eş dost Ne gerek vardı o parayı yatırım yapsaydınız diye üzerine vazife olmayan şeyler söylüyor ağızlarını payını nasıl vermeliyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAçıklama yapın: Kararınızı ve sebeplerinizi sakin bir şekilde açıklayın. Bakıcının size ve bebeğinize nasıl yardımcı olduğunu ve neden böyle bir seçim yaptığınızı anlatın. İnsanlara daha fazla bilgi vererek, kararınızın nedenlerini anlamalarını sağlayabilirsiniz.
Güvendiğiniz kaynakları paylaşın: Bakıcınızın referansları, deneyimi veya eğitimi gibi bilgileri paylaşarak insanlara güvendiğinizi gösterin. Bu şekilde, bebeğinizin iyi bakıldığından emin olduğunuzu ve kararınızın dikkatli bir düşünce sürecinden geçtiğini vurgulayabilirsiniz.
Sınır belirleyin: Olumsuz tepkilerle karşılaştığınızda, sınırlarınızı belirlemek önemlidir. Başkalarının eleştiri veya yargılarını kabul etmek zorunda değilsiniz. Kendi ailenizin ihtiyaçlarına odaklanmak ve kendi kararlarınızı vermekte özgür olmak hakkınızdır.
Sonuç olarak, başkalarının tepkilerine takılıp kalmak yerine, bebeğinizin ihtiyaçlarına odaklanmak önemlidir. Kendi ailenizin ihtiyaçlarına uygun kararlar almak ve bunları yaparken saygılı ve anlayışlı olmak en doğrusudur.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
öncelikle gözünüz aydın ben bi anne değilim ama annemden dolayı anne olmanın dünyanın en harika duygusu olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim
toplumun desinler ağzı vardır bunu çoğumuz takarız ama aslında kafaya takilmamasi gereken tek duygudur bu
ama kazın ayağı başka ?
bunu yapmalarına izin vermeyin lisanı münasip bi dille uyarın uyarın ki bir daha hayatınıza karışmasınlar
ha şöyle tecrübenizin olmadığı aşikar
bilmediğiniz bi şeyi size öğretebilirler
mesela bebek yıkamak zorlu bi olaydır gel bebeği yikayalim diyebilirler ama sizin özel hayatınızla ilgili kararları ASLA alamazlar
bu konuda katı olun
mesela ben hayatımda çevremdeki insanlara mesafe koyamadım
lütfen siz koyun yerlerini bilsinler
tekrar gözünüz aydın (kız mı erkek mi?)00 Yorumla
+1 yılBaşta ağız payı vermeyin unutun gitsin neden derseniz? başta biri ablanız sizce ayıp olmaz mı? diğerleride akraba eş dost beni dinlerseniz bırakın bunlara laf yetiştirmeyi siz önünüze bakın, üstelikte siz çalışan birisiniz en normal hakkınız, yalnız psikolojik danışman olduğunuzu yazmışsınız gerek diz psikoloji yönünden daha çabuk insanları etkilemeniz lazım öyle değil mi? dediğim gibi bırakın bunlara uğraşmayı çok şükür durumunuzda var mutluluğunuza bakın eşinizle bebeğinizle uğraşın bizde bir deyim , var meyveli ağaç taşlanır, mutluluklar diliyorum.
00 Yorumla
+1 yılAblangilde seni düşünüyor eminim ki, çocuk büyütmek kolay değil, insan desteğe ihtiyaç duyuyor lakin çalışmayacağını da ifade etmişsin, ablangile hak vermiyor da değilim, çünkü bakıcı fiyatları aşırı fazla, daha güzel yatırımlar yapabilirsiniz, çocuğunuz da olduğu için harcamalarınız artacak, bakıcıya vereceğiniz parayı çocuğunuzun geleceğine yatırım amaçlı biriktirebilirsiniz, ev sahibi bile olabilirsiniz bence, arsa alabilirsiniz, yarının neler getireceği belli olmuyor, tabii ki sizin bileceğiniz bir husus, öte yandan annen sizinle yaşayabilir, bebek bakımı hususunda annenden destek alabilirsin, öte yandan seni de anlıyorum, eşinin çalışma hayatındaki yoğunluktan ötürü, tek başına bebeğe bakacak olman seni zorlayabilir lakin bunun arti yönleri de var, akşam senden yemek beklemeyen bir eşin olacak, yemek hazırlama telaşın olmayacak, bebek bakımı hususunda harika kitaplar var, onlar sana yardımcı olur, bakıcı sahiden de ciddi bir masraf
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
45Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 917 cevap paylaştı.
u +1 yılBence kimseyi dinlemeyin sizin kararınız
00 Yorumla Çocuğu bakıcı baksın diye mi yaptınız? Yani çocuk sizin çocuğunuz. Onu siz yetişirmeli kendinizi ona tanıtmalısınız çocuk bir annesinin olduğunu hissetmeli. Maalesef bakıcı elinde anneyi tanımadan büyüyen çocukların geleceği çık parlak olmuyor. Evet belki kişisel gelişim için, eğitim düzeyi için bir şey diyemem ama aile bağı maalesef çok kopuk oluyor. Anne babayı saymayan bireyler meydana geliyor. Tercih sizin yinede. Ben olsaydım vakit ayıramayacağım çocuğu yapmazdım.
10 YorumlaTepki vermeleri gayet normal. Daha yeni doğum yapmışsınız hanfendi... ne bakıcısı! Kusura bakmayın ama evladınız paradan daha önemli. Babaya bırakın çalışma işini. Siz sadece bebeğinize odaklanın lütfen... madem anne oldunuz, onunla birlikte zaman geçirin, anne sütüne ve anne sevgisine en ihtiyacı olduğu zamanlar. lütfen
02 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten evdeyim evde bir profesyonel olsun diye aldık
+1 yılSen harika bir annesin! 🎩 profesyonel yardım almak her zaman çok önemlidir ve özellikle 2 yaşına kadar bebeklerin çok problemleri olabiliyor. Ve bu problemler anne baba ve diğer çocukların yaşam kalitesini düşürüyor. Öyle ki çalışan anne baba kankam vardı ve özellikle ilk yıl nöbetleşerek uyurlardı! Çok zor bir dönem geçirdiler 1 yaşından sonra bakıcı tuttular ve çok rahat ettiler, öyle ki bakıcı bir haftalığına ülkesine döndü evde kaos çıktı 🤭
01 Yorumla
Soran+1 yıl🤣🤣
+1 yılEşim Askeri personel bende özel güvenliğim işimi çok seviyorum ama ne olursa olsun çocuklarımın bana ihtiyacı var diye düşündüm. Bir senenin 8 ayı yoktu Eşim ve sürekli görevleri oluyor haliyle maaşı farklı oluyor ki zaten gayet makul maaşları geçim için. Çocuklarımın hem babaya hem anneye hasret büyümesini istemedim. Kendim büyüttüm naçizane tavsiyem kendin büyütmendir karar senin.
02 Yorumla
Soran+1 yılKendimi büyütüyorum sadece evde oluyor bana yardımcı olsun diye
- +1 yıl
Anladım en doğrusunu sen bilirsin anne sensin hayat senin.
+1 yılÇünkü daha on günlük süt ve anne çocuğu kokuna sana muhtaç ki daha ikinizinde anne karnindaki bağ bitmediki lohusa sayılırsın o yüzden biraz ele avuca gelse ya da kırkı çıksa derler eskiler mecburiyet varsa bilemem çalışmak gibi ama onun harici bu günler bir daha geri gelmex o cennet kokusunun tadını çıkar arayıp bulamayanlar var
01 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğuma daha çok beni ilgileniyorum Zaten ben bakıyorum evde tecrübeli birinin daha olmasını istediğimiz için bakıcı tuttu
İnanılmaz ya bide yazıyonuz. Ablana teklif ettinmi eşi asgari ücretli belki o bakardı teyze ana yarısı sonuçta ;kendi vicdanınız acıyor onu rahatlatmak için bir soru ;bi de gelişim uzmanı ismi yazda gidenler çocuğunu bırakmasın sana kendi çocuğuna bakmıyon.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka manyak mısın çocuğuma ben kendim bakıyorum evde profesyonel bir destek olsun diye kadın tuttuk ablamın kendi çocukları var benimkine nasıl baksın
+1 yılO yaşta kı bebege ne bakıcısı ya.. Daha o hassas donemınde kırkı bıle cıkmamıs.. Yabancı bırının bebegın yakınında olması hem tehlıkelı hem guvenlı degıl... Ayrıca bu kadar rahata duskun olmayın.. Babası zaten yanında degıl sen onun yanında olmalısın.. Burada ben sureklı evdeyim yazmıssın ama sureklı evde olan bırı bakıcı tutup masrafa gırmez. O ısde sen durust degılsın.. Muhtemelen dısarı cıkma ların var bebegın yanında olmadan o yuzden bakıcı tuttun.. Sorumsuz bır ruh halı var sende..
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka daha çok gencim evde bir tecrübeli kadın olsun istedik ne var bunda
- +1 yıl
bebek henuz cok ufak ben dogru bulmuyorum.. kımse anası gıbı olamaz bebege ısterse 50 yıllık bakıcı olsun... saatlerce susmayan bebege anasının kokusu dahı yetıyor... ona sen lazımsın..
İnsanlar hep senin yaptığının tersini doğru sanır mesela şöyle örnekliyim mesela çok sevdiğin biri öldü sana ağlama üzülme gibi şeyler söylerler ama eğer alamazsanda şuna bak bir tek göz yaşı bile dökmedi derler o yüzden İnsanlara ve görüşlerine sana uymuyor ise takma derim.☺️
10 YorumlaBebeğim büyüyene kadar çalışmayı düşünmüyorum demiş! Okumadınız sanırım. Kadın kendine yardımcı tutmuş ki haklı! Bebek bakımının ne kadar zor olduğundan haberiniz yok sanırım? Sen haklısın bu konu da. Bu duruma ağız burun kıvıranlara da bakma, gerek yok onlara laf yetiştirecek diye de yorma kendini. Bebegıne ve evine odaklan!
00 Yorumla
+1 yılNe gerek vardı yatırım yapsaydınız diyenlere şunu söylemeniz yeterli olacaktır;
Siz şu an paraya yatırım yapın, sonrasında yaptığınız yatırımları da yaşlandığınız zaman sağlığınıza kavuşmak için harcayıp bitirin.
Ohhh misss.
🌹00 Yorumla
+1 yılÖncelikle Allah bağışlasın. Rabb'im analı babalı büyütsün inşallah. Umursamamalısın. Bırak millet ne derse desin. Çocuk büyütmek zaten başlı başına büyük bir meşakkat. Bir de ilk çocuğun acemiliği, üstüne eşin de yokmuş. Allah yardımcınız olsun. İnsanların ne düşündüğünü asla umursama. Çocuk yaparken onlara mı sordunuz ki bakıcıyı sorasınız.
00 YorumlaSenin çocuğun değil mi? İstediğin şekilde yardım alırsın. Senin paran değil mi? İstediğin şekilde harcarsın. Kime ne ya? Ama akrabalarına bu üslupla söyleme tabii😂 biz eşimle paramızı böyle harcamayı uygun gördük ve böyle harcıyoruz diyebilirsin. Herkesin parası ve çocuğu kendine herkes kendine baksın.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDerdin bu mu yani, ağız payı vermek! Bakıcı tutmakla iyi etmişsin, çocuk bakıcıdan biraz ahlak öğrenir en azından. Yok benim durumum iyi, onlar asgari ücretli yok biz şöyleyiz onlar böyle... Her şey konuşulur anlaşılır bir hal yoluna konulur, konulamıyorsa mesafe konulur ancak her şeyin de bir adabı, usulü vardır. Önce kendini yetiştirip sonra çocuk yetiştirmek en iyisi.
10 Yorumla
+1 yılöncelikle bu tabii ki sizin kararınız ama ben 10 günlük bebeğin bakıcıya bırakılmasını doğru bulmuyorum açıkçası ve siz de büyüyene kadar çalışmayı düşünmüyorum dediniz bu yüzden saçma geldi evdesiniz zaten
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama bebeğe tek başına bakmak zor oluyor evde bir profesyonel olsun istedik
- +1 yıl
zaten kadınlarda annelik içgüdüsü olduğu için her şekilde bakabilirdiniz ama tabii ki çocuk sizin karar sizin saygı duyarım
Ee sen neden bunu yazıyosunuz ağızın payını nasıl vereyim derken zaten psikolojik danışmansın gayette bu durum ne yapılması nasıl tepki verilmesini çok iyi bilirsin buraya yazmanı sadece hava atmak ve ego tatmini olmak için yazdığını düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yıl10 günlük bebek için bakıcı tutmak erken değil mi? Doğum sonrası 8 hafta analık izin hakkınız var. Bebekle aranızdaki bağı kuvvetlendirmek için bu süreyi kullanmanız daha iyi olurdu bana göre. Ama iyisini siz bilirsiniz..
00 Yorumla
+1 yılBen asla baskasina emanet edemem öyle kotu bakicilar varki kendime bile guvenemem ya yanlış bisi yaparsam diye. Bakici degilde yardimci tutun ev islerini vs halletsin. Evet bebek bakmak zor hemde ev isleriyle beraber cok daha zor o yuzden sadece ev temizligi gunluk rutin işleri icin tutun sadece. Cocuga kendiniz bakin anne bağı bu aylarda çok çok önemli.
02 Yorumla
Soran+1 yılİçin günde 3 gün kadın gelip gidiyor zaten
- +1 yıl
E bunda bi dufum yok ki öyleyse bende çocuk bakıcısı tuttunuz saniyorum 😂 bu gayet normal hatta olmasi gereken cok zor bebek bakmak hem bebek hem işlere yetisememek gayet doğal bir şey
İlk deneyim ve yanında aile büyüklerinden kimse yoksa profosyonel destek alma güzel tercih. Evet para harcayacak sin ama bebek doğru şekilde bakım görecek.
02 Yorumla
Soran+1 yılT nihayet beklediğim mantıklı bir yorum teşekkür ederim
+1 yılCocugunuz 10 günlük bakıcıya güvendiniz ama sizin gibi bakamaz diğer konuya gelince kimseyi ilgilendirmez siz yinede cevrenizdekilere karşı ılımlı yaklasın onlar da sizi kıskanmış olabilir bakıcı tuttunuz diye
00 Yorumla
+1 yılAnladığım kadarıyla bakıcı tutsanda evde bebeğinlesin bebeğini bırakıp gitmiyorsun ee nolmus ki kendine yardımcı olması için birini tutmusun bugünler bıraz sıkıntılı iyi yapmışın bence sonuçta eşinde yanında değil ve ilk bebeğin
00 Yorumla
+1 yılÇocuğun büyüyene kadar çakışmayacakdan gerçekten bakıcı tutmak geresiz olmuş. Yani gerçekten o parayı daha farklı değerlendirebilirsiniz. Ablan vs herkes haklı.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvde bir profesyonel olsun istedik ne var bunda kötülük
- +1 yıl
Gerek yok sen bakamıcaksan profesyonele ihtiyaç duyuyosan ne doğuruyosun
+1 yılMecburiyetiniz var, anlıyorum ama çok erken.
Hiçbir bakıcı on günlük bir bebek için annesinin yerini tutmaz.
Etrafın söylemesi değil de, sizin bunu düşünmeniz gerekiyor.01 Yorumla
Soran+1 yılYerini tutmak ne alaka yardımcı oluyor sadece
Belki senin açından normaldir ama bence 10 günlük bebeğine bakıcı tutmak mantıklı gelmedi. Bebeğinle ne kadar çok vakit geçirmen onun için daha sağlıklı olur çünkü anneyle bebek arasında duygusal bir bağ var ve belki bilirsiniz bebegi emzirirken bile o bağ çok güçlü. Elinden geldiğince bebeğinle sen ilgilen. Bakıcıya da ne kadar güvenilir bilemem. Bu tamamen benim fikrim. Yine siz daha iyi bilirsiniz
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben ilgileniyorum zaten çoğunlukla ama evde tecrübeli birinin olmasını istiyorum o yüzden bakıcı tuttuk duşa girerken falan bırakıyorum
Soran+1 yılAnnen seninle her zaman olabiliyor mu
Eşin asker, sen danışman, geliriniz de gayet iyidir farkındayım.. Sana öyle diyen kişilere kendimiz de yaşıyoruz ve harcıyoruz, yardımcı da tutuyoruz, artan para ile yüklü yatırımlar da yapıyoruz de. :)
00 YorumlaÇocuk yapmasan konuşurlar çocuk yapsan konuşurlar onlar hep konuşur bacım takma kafana herkesin yükü kendine ağır gelir kimi 2 çocuğu tek başına bakabilir kimi de tek çocuk da zorlanabilir ben şahsen çok zorlandım eğer biraz durumum olsa tutardım ilk zamanlarımı yorucu geçirmezdim o yüzden içinden geleni yap etrafa kapat kulaklarını
10 Yorumla
+1 yılVala bacım şimdi öncelikle bende kariyer düşkünü olduğum için kararına saygı duydum gerçekten ama keşke bi ay iki ay bekleseydin henüz anne kokusuna ihtiyaç duyduğu günler bence ama saygı duyarım kaç saat evdesiniz kaç saat işte bilmiyorum sonuç olarak
00 YorumlaAy kime ne bebek senin sonuçta neden bu kadar yorum yapar insanlar anlamıyorum gerçekten sen kendine yardımcı tutmuşsun sonuçta. Aldırma kimseye boş ver.
00 Yorumla
+1 yılÇocuğunuzun sağlıklı gelişimi ve geleceği yapabileceğiniz en güzel yatırım bu hayatta. 👶💕
Eğer deneyiminiz azsa ve yardıma ihtiyaç duyuyorsanız çocuğunuzu en iyi şekilde korumak için böyle bir şeye baş vurmakta sorun olduğunu düşünmüyorum. Lütfen diğerlerinin dediklerine üzülmeyiniz. 😇🥰00 Yorumla
+1 yılBence evli olduğunuzun farkına varın. Kimse sizin artık evinizde tutacağınız bakıcıya karışma cüretini onlara tanımayın. Bu benim ve eşimin hayatı biz böyle uygun gördük böyle karar verdik kimseyi ilgilendirmez diyin. Önden kesip atarsanız bu gibi durumlar çoğalmaz. Emin olun. Ha eğer çocuğunuzun güvenliği için bakıcı tutma, kimseye güven olmaz gibi düşünüyorlarsa orada biraz kötü niyeti sorgularım
00 Yorumla
+1 yılBu karar sizin. Herkes bir şey söyleyebilir. Bu insanlar bundan önce de ne zaman çocuk yapacaksınız diye sizi sorguya çekmişlerdir. Kulaklarınızı yıkayın hayatınıza devam edin
00 Yorumla
+1 yılKendileri yapamadığı için kuduruyolar sen ve eşin kararı verdiyseniz başka insanlar dış kapının dış mandalı umursama bebişinle ilgilen bu günlerinin tadını çıkar ❤️
01 Yorumla- +1 yıl
Parasını siz mi veriyosunuz derdim 😅
Herşeyi geçtim gerçekten guvenebiliyormusunuz? Yani hiç aklınız falan kalmıyor mu ben 2.5 yaşındaki çocuğumu anneme bıraktığımda içim bir çiz ediyor
07 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka bırakıp gitmiyorum ki evde beraber bakıyoruz bir yere giderken üçümüz gidiyoruz
Soran+1 yılYoo bilmem çoğunlukla Ben vakit geçiriyorum bebeğimle zaten başka da uğraşacak bir şey yok sıkılıyorum
Soran+1 yılSen duştayken ya da bir yere gideceğin zaman ne yapıyorsun
Soran+1 yıl😀😀
Kıskanmışlardır. Onları ilgilendirmez. Herkes kendi parasından ve hayatından sorumlu. Onlara bu şekilde mutlu olduğunu söyleyip konuşmaları kesmeni öneririm.
00 Yorumla
+1 yılErken yapmışsınız.
2 ya da 1 yaşından sonra yapsaydiniz daha iyi olurdu.
Tabi son söz sizindir.00 YorumlaBugün 10 günlük bebeğe bakıcı tutanın yarın yaşlanınca aynı muameleyi evladı huzurevinde gösterir. Bu kadar basit bir denklem
00 YorumlaIlk alti ay bebek için cok önemli anneden baska kimseyle o yakınlığı kurmamali. Eger bakici varsa tutmayin yardimci alin ev işlerini halletsin
00 Yorumla
+1 yılSadece bakıcı da kalacaksa yazık edersin bebeğe, eğer sende hrl yanında isen düzenli emziriyorsan yardımcı sıkıntı olmaz.
00 Yorumla
+1 yılBakıcı için çok erken bence çocuğun anneye en çok ihtiyaç duyduğu yaş aralığı 0-6 yaş aralığıdır
01 Yorumla- +1 yıl
Çalışmıyorsan yardımcı tutmanda bir sakınca yok ama dadı ise sıkıntılı
+1 yılBence kimsenin kalbini kirma gün gelir niye böyle yaptim dersin
00 YorumlaBu bizim millette her şeye maydanoz oluyor insanlarımız özel hayata karışılmayacagını ogrenmedi
00 YorumlaÇevreyi boşwer kendine bak insanlara kulak asarsan nefes bile alamazsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHerkes bişy söylüyor ya sanki aklınız yok gibi konuşuyorlar hiç takılma ya bazıları var özel hayatınızada karışır nedne çocuk yaptınız az daha dursaydınız ya da neden yapmıyorsunuz vs gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAğzı olan konuşur sanki para kendi ceplerinden çıkıyor insanlar üzerine vazife olmayan şeylere müdahil olmayı çok sever umursamamak gerek
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısınız ama sinir oluyorum işte
Küçücük bebek o daha sen nasıl bir annesin nasıl için el veriyor başkasına emanet etmeye ya Allah korusun bebeğine zarar verecek şeyler yaparsa o zaman ne yapacaksın?
11 Yorumla
Soran+1 yılBen bırakıp bir yere gitmiyorum bebeğimi evde bütün gün birlikteyiz sadece evde tecrübeli bir kadın olması için bakıcı tuttuk
Takma sen onlara tamamen kıskançlıktan öyle insanlarda zeten doğurup doğurup başkasına emanet ediyolar baktığımdan biliyorum ama bı başkası bakıcı tutsa kıskançlıktan dört dönerler ne yapsam da pişman ettirsem diye
00 YorumlaArkadaşlar kadın zaten çalışmayi DÜŞÜNMÜYORUM DEMIS. bakıcı için erken aklı vermeyin kadına yardımcı oluyor sadece. Ev yemek konusunda. En doğrusunu yapmışsın herkes maddiyatina göre işini ayarlar de gitsin haddini bildir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçmalık bir cocugamı bakamıyorsun Boylelerin şansı olur ama kocaları el üstünde tutar
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok daha iyi biliyorsanız doğurun kendiniz bakın de. Her şeye karışmasalar olmuyor zaten sen öyle düşündüysen gerisini boş ver Allah size bağışlasın çocuğunuzu sağlıcakla büyütün inşallah
00 Yorumla
+1 yılDinleme milleti boş ver. Paran varsa tut sende rahat edersin. Onlar bakıcı parasıyla birikim yapıp kendilerini yıpratmaya devam etsin. Hayat senin hayatın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalışıyorsanız normal ama çalışmıyorsanız kendinşz bakmanız daha doğru
00 Yorumla
+1 yılİnsanlar hep konuşurlar. Bilmeden, anlamadan. Sırf konuşmak için. Önemsiz. Takılmayın derim. Dünyaya çocuk bakmaya gelmedik. En doğru kararı vermişsiniz, sizi kutlarım.🙏🏻
00 Yorumlaİnsanların ne dediğine bakmayın Kendi hayatınızı yaşayın kimseyle kavge etmeye degmez Biz böyle uygun gördük de geç amaçları zaten onlarla zıtlaşman
00 Yorumla
+1 yılYani bu iş durumu kimseyi alakadar etmez eğer ağızları çok laf ediyorsa gelin siz bakın bende gidim deyin bakın o zaman ne diyorlar
00 Yorumla
+1 yılBence mantıklı bir şey bakıcı tutmak hem işler hafifler hem bilgili biri var karışma hakkı yok kimsenin kararına
00 YorumlaHiç tepki vermeyelim, maddi durumunuz iyiyse bakıcı tutabilirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılBaşlık çok yanlış anlaşılıyor ev işleri içinse gayet uygun kime ne aw
00 Yorumla
+1 yılİnsanların laf söyleme hakkı yok ama ben 10 günlük Bebeğim için güvenmezdim şahsen
00 YorumlaBakıcı için erken olmamış mı onun şu an anne ve baba sıcaklığına ihtiyacı var
00 YorumlaOlsun biz böyle uygun gördük deyip geçin bence. Hiç canınızı sıkmaya değmez.
00 Yorumla- Devamını Gör (29)
Devamını Gör(74)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 10 günlük bebeğim var, bakıcı tuttuğumuz için çevremiz neden tepki veriyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer