Bebeğim hiçbir cismi ağzına götüremiyor, sebebi ne olabilir☹️?

Bebeğimi 34. haftada genel anestezi ile doğurdum ve doğar doğmaz göğsüme bile koyulmadan entübe edildi. İki hafta hastane sürecimiz oldu. Daha sonrasında da memeyi reddetti, tutmadı. Yani o zamandan beri mama ile besliyorum. Şimdi neredeyse 8 aylık olacak ama hala nesneleri ağzına götürmüyor. Dişlik, ek gıda vb. hiçbir şeyi ağzına sokmayı beceremiyor. Sizce doğar doğmaz kuvöze koyulmasının ve benimle bağ kuramamasının da etkisi var mıdır böyle olmasında? Çok canım sıkılıyor bu duruma. ☹️
Bebeğim hiçbir cismi ağzına götüremiyor, sebebi ne olabilir☹️?
Cevapla