Çocuk & Ebeveyn Bebeğinin hassas cildi için seçtiğin ıslak mendili sen de kullanıyor musun? (Sayfa 3) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2224 Bebeğinin hassas cildi için seçtiğin ıslak mendili sen de kullanıyor musun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 46 kişi beğendi
kendalliste_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl kullanmıyorum bebeğim yok ama olursa kullsnlr 0 0 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Evet hep uni baby kullandık gönül rahatlığıyla 0 0 Yorumla
evlimutsus Takip Et Bilge Yaş: 44 , eic 63% +1 yıl @Uni Baby ıslak mendil de en iyi marka bana göre 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Cokk guzelll gercekten kokusu ferahlatıcı pişik yapmıyor bebekte 0 0 Yorumla
ByTavsann Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Evet kesinlikle her daim yoksa nasıl olcak 0 0 Yorumla
batucuk94 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Her zaman söylerim kimyasallardan uzak durun 0 0 Yorumla
tetikci13 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 56% +1 yıl Guzel oluyor ben bazen sampuanı kullanıyorum 0 0 Yorumla
Meleklerinasknnn Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Anne adayları için çok güzel tavsiyeler 0 0 Yorumla
avukatıyımm0640 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 61% +1 yıl Bebek olmadığı için sıkıntı yok 😅 0 0 Yorumla
Hatırlasevgilim55 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Çok pahalı olduğu İçin sadece çocuğa kullanıyoruz 0 0 Yorumla
aliceahrass Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl bebek olmasına gerek yok bende kullanıyorum 0 0 Yorumla
ucanruyalar Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş 0 0 Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% +1 yıl Evet kullanırım herkes kullmaır zaten 0 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yakınımda olursa işim düşerse kullanabilirim 0 0 Yorumla
Senaderlerbana Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Islak mendillerin kokularına bayılıyorum ya 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Uni baby kullanmışlığım var benim de evet 😆☺️ 0 0 Yorumla
Gamsızkedersiz46 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 69% +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Ben hep ıslak mendil kullanıyorum 0 0 Yorumla
KSBilir Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 85% +1 yıl @Uni Baby ıslak mendil de en iyisi bana göre 0 0 Yorumla
Naisseme Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Arkasından kurulamak kaydıyla uni baby kalitesi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Bala bak yaa çok tatlı bebek
Çok mühimdir diye düşünüyorum
kullanmıyorum bebeğim yok ama olursa kullsnlr
Evet hep uni baby kullandık gönül rahatlığıyla
Bebeğim olursa deneyeceğim
Hayır kullanmıyorum maalesef
Bebeğim olursa deneyeceğim söz
@Uni Baby ıslak mendil de en iyi marka bana göre
Cokk guzelll gercekten kokusu ferahlatıcı pişik yapmıyor bebekte
Evet kesinlikle her daim yoksa nasıl olcak
bebeğim olsa kullanacağım bir ıslak mendil
Her zaman söylerim kimyasallardan uzak durun
Kullanıyorum çok güzel kokuyor
evet ve gayet güzel kokusuda öyle
Güzel bir paylaşım için teşekkürler
Alkol bazlı olmamalı bence
Bebeğim yok ama kendim kullanıyorum ☺️
Guzel oluyor ben bazen sampuanı kullanıyorum
Anne adayları için çok güzel tavsiyeler
Bebek olmadığı için sıkıntı yok 😅
Bebeklere dikkat etmeliyiz
Çok pahalı olduğu İçin sadece çocuğa kullanıyoruz
bebek olmasına gerek yok bende kullanıyorum
Bilgi için teşekkürler güzel bilgi
Kullanan vardır bilemiyorum
güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş
Uni baby kalitelidir doğal ve pamuklu
Bebeğim olursa bir gün kullanırım😊😊
Bebekler için çok önemli konu
Evet kullanırım herkes kullmaır zaten
Güzel olabililir bence kullanisli ama
Teşekkürler, bebeğim yok ama okudum.
Yakınımda olursa işim düşerse kullanabilirim
Islak mendillerin kokularına bayılıyorum ya
Teşekkür ederim paylaşım için
Evet, kullanıyorum ara sıra.
Emeğinize sağlık faydalı içerik
Uni baby kullanmışlığım var benim de evet 😆☺️
Ben unı baby kullanıyorum
Kullanırdım ben ya sonuçta hassas
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Islak mendili kullanmayan kaldimi
Evet hep kullanıyorum çok memnunum
Bebeğim yok belki gelecekte 😃
Doğal olması önemli olan
#Mirliva
Ben hep ıslak mendil kullanıyorum
Süper ne yani Tabiki kullanırım
@Uni Baby ıslak mendil de en iyisi bana göre
Denemeli aslında şans vermeli
Arkasından kurulamak kaydıyla uni baby kalitesi
evde bebek olmamasına rağmen kullanıyoruz
bilgi paylaşımı için teşekkürler
Teşekkürler güzel bir yazı olmuş
Bebeğin var mı diye sorman lazım önce
Bebeklerin cildi oldukca hassastir.
Vallahi her çeşit kullanırız.
paraben çok kötü dikkat mutlaka dikkat
En ucuzunu alırım her zaman
Cildim için çok iyi ya kullanmayı seviyorum,
Uni baby gerçekten çok güzel tavsiye ederim