Heryerde her numarasini bulamiyoruz maalesef genelde 4 nuamra olani buluyoruz en cok. Ve biraz ince ama fiyatina gore harika ☺️ iş goruyor ve tahriş pişik etmiyor. Tek sorunu biraz ince olmasi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Evde bebek olmamasına rağmen bu ıslak mendili kullanıyoruz. Gerçekten harika.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
uni baby heryerde kullanıyorum. işyerimde, arabada, evde🤷♂️bebek hariç heryerde🤭
Organik pamuk içeriği ve doğal liflerden dokunduğu o kadar belli ki.. gerçekten mükemmel. Elimden geldiğince doğaya zarr vermeden yaşamaya çalışıyorum.
Uni baby ıslak mendilini bebeğim doğduğundan beri kullanıyoruz özellikle ay ay ayrılmış olması bizim dikkatimizi çekmişti şu an 1 yaş seviyesini kullanıyorum.
Cildi hassas olduğundan diğer türlüsü mümkün olmuyor, hemen pişik ve mantar oluşuyor. Uni baby nin ilk defa ıslak mendilini denedim ve baya memnun kaldım.
Daha önce uni babynin diğer sarı olan yeni doğan ıslak mendillerini kullanmıştım. Onlara doku olarak koku olarak ve ıslaklık olarak çok çok benzediğini söyleyebilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Bebeği olan anneler özellikle dikkat etmeli ıslak mendil kullanırken
Doğal bir ürün ise evet kullanmak isterim
#Hükümdar
Çocuğum olursa denerim tavsiye için teşekkür
Evet, başka mendil yoksa kullanmaya mecbur kalıyoruz :D
tabii ki uni baby kullanıyorum. Teşekkürler uni
Anne ve babaların dikkat etmesi gereken bir konu
Heryerde her numarasini bulamiyoruz maalesef genelde 4 nuamra olani buluyoruz en cok. Ve biraz ince ama fiyatina gore harika ☺️ iş goruyor ve tahriş pişik etmiyor. Tek sorunu biraz ince olmasi
Evde bebek olmamasına rağmen bu ıslak mendili kullanıyoruz. Gerçekten harika.
uni baby heryerde kullanıyorum. işyerimde, arabada, evde🤷♂️bebek hariç heryerde🤭
Bebek🥺😍
Bence için teşekkürler güzeldi
Organik pamuk içeriği ve doğal liflerden dokunduğu o kadar belli ki.. gerçekten mükemmel. Elimden geldiğince doğaya zarr vermeden yaşamaya çalışıyorum.
Uni baby ıslak mendilini bebeğim doğduğundan beri kullanıyoruz özellikle ay ay ayrılmış olması bizim dikkatimizi çekmişti şu an 1 yaş seviyesini kullanıyorum.
Cildi hassas olduğundan diğer türlüsü mümkün olmuyor, hemen pişik ve mantar oluşuyor. Uni baby nin ilk defa ıslak mendilini denedim ve baya memnun kaldım.
Daha önce uni babynin diğer sarı olan yeni doğan ıslak mendillerini kullanmıştım. Onlara doku olarak koku olarak ve ıslaklık olarak çok çok benzediğini söyleyebilirim.
Bebeğim için aylarca kullandım bütçeyi sarsa da enazindan her ailenin ilk 6 ay bunu kullanması gerekir
Hayır kullanmıyorum cildim hassas ve Farklı ürünler tercih ediyorum o yüzden mutluyum dikkat edilmesi lazım
Bebek ürünleri kullanmayı daha cok tercih ediyorum endüstrinin en hassas insana davrandığı için daha az zarar veriyor bedene
Bebek için değil de genel olarak ofisimde bulunsun diye aldım bir kaç kez hep kuru ıslak değil
ünibaby i ablam kullanıyor ve çok memnun yeğenim için çok sağlıklıymiş öyle dedi
Uni baby çok doğal ben bile kullanıyorum yiğenimde onu kullanıyor
Evet bi kere kulanmıştık yumuşak ama pahalaı çok pahalı
"bebeklere uygun diyorlar sonuçta" mantığıyla hep kullandım.
Yıkamayı tercih ederim. Bebeğim olduğu zaman daha detaylı arastirirm
benim şahsen önemli hassas bi cildim var ve bu tür ıslak mendiller iyi geliyor tahriş etmiyor
Bebek ürünleri cidden dikkat edilerek alınması gereken şeyler bence
Evet unibaby hassas içeriği ile hiç rahatsız etmeden kullanım imkanı sunuyor
Evet ara sıra lavantalı ıslak mendil var onu kullanırım hep babyturco
Yeğenimin bütün unibaby ıslak mendillerini kullanıyorum, çok güzeller
Kokusu ve hasasiyeti İçin ben de uni baby kullanıyorum
Bencede başarılı Bi marka çevremde görüyorum bunlara dair şeyler
kullanmıyorum bebeğim yok ama olursa kesin kullanılır
Paraben sls gibi kimyasalların bulunmaması gerekiyor
Bebeğim olsa kullanırdım tabii ki zaten bebek için zararsızsa herkes kullanabilir
Ayy Uni Baby çok güzel ben de kardeşime alıyorum
Kardeşime alınanları bende kullanıyorum çok güzel kokuyorlarda
Ben ıslak mendili yıkayarak kullanıyorum en sağlıklısı
Islak mendil krem oldukca gerekli ama içeriğe dikkat edin yakmasın
Evet kesinlikle kullanıyorum ben de ıslak mendil kullanmayı seviyorum
Kendim icin uni babynin bebek kolanyasini kullaniyorum
İlerde bebeğim olursa o zaman düşünürüm bu konuyu
Teşekkürler uni baby bütün türkiyenin faylandığı bir ürün
yeni doğan mendilide varmış. unibaby e çok teşekkür ederiz.
Ne kullanıyorsam aynısını bende kullanıyorum tabiki ona bişey olsun istemezdim tabiki
Hayir kullanmiyorum bebeğim olunca dusunurum
Islak Mendili Yıkayıp Öyle Kullanmanızı Tavsiye ederim
Benim de her zaman favorim tabiki de Uni Baby 🧸👶🍼🤏
anneler için hem uygun hem güvenilir net bir bebek bezi
Bence dikkat edilmesi gereken bı nokta sonuçta o sizin bebeğiniz dikkatli seçin alacağınız şeyi
Evet kullanıyorum, yapmış olduğum meslekten dolayı.
Ya zaten bu unibaby başka söze ve ıslak mendile gerek yok bence
Inşallah bir gün çocuk olursa bu tavsiyeleri uygulamaya çalışırız. Ellerinize emeğinize sağlık güzel olmuş.
Bebeksi olduğum icin bende kullanıyorum🥳
Evet Kızım için kullandım uni baby Gerçekten harika Öneririm
Kullanıyorum tabiki mis gibi oluyorum.🐣
Bebisim olunca kullanıcam🥰💕
En yumuşağı o bence alınca hep bunu alırım
Ben kullanmıyorum. Kesmiyor ama çocuk için ideal
Kullanmadım henüz ıslak mendili
ayakkabı araba temizliği vs
Islak mendil kuruyana kadar her yeri silerim