Çalışan anneyim, bebeğimle günde 3 saat anca ilgilenebiliyorum. Bu eksiklik mi?

Eve geldiğimde saat 8 oluyor zaten 11 gibi bebeğim uyumuş oluyor, bazen o saate kadar bile durmuyor. Dolu dolu zaman geçiremediğim, her anında yanında olamadığım için çok üzülüyorum ama çalışmadan da geçinebilecek durumda değiliz. Tavsiyeleriniz neler?

Çalışan anneyim, bebeğimle günde 3 saat anca ilgilenebiliyorum. Bu eksiklik mi?
Cevapla