AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Izin almadan sormadan kendi fikrini önemsemeden nasil iyi niyetli olabilirki ?
Hangi devirdeyiz allahım ya devir değişse kaynana klasiği bu kesimler bir bitmiyor
Oha ya böyle bsi var sank hala. Bn olsam izin vermezdim
Sana sorarlarsa vermezsin 😂
Sormaya cesaret edemez kimse benim huyunu bildkleri icn. Kapının önünde bulur kendini direk öyle bişey yapmaya kalkisan
Bence oğlunu doldurup seni de kapıya arttırabilir anam iyidir ama rahat ol
Ahahah bn onun oğluna onu yaparm da oğlu yapamaz
Ama bu kadar büyük konuşmamak gerekiyor 😊 şöyle sonlandiralim o zaman inşallah ne böyle olaylar yaşarsın nede üzülürsün mutlu mesut yaşamak varken kimsenin böyle bişey yaşamasına gerek yok 😊
Kimse yaşamasın. Bakma böyle dedgme eşimin ailesi evin yolunu bilmezler. Muhatap olmuyorz ondan rahatm yani😅
Hahahahah sen iyiymissin o zaman ama çocuk olunca nerede bu kaynanam diye düşünürsün 😂
Var zaten bı oğlum. Haziranda üç yaşına basacak ve tek başıma buyuttum babası bile yanmda yoktu. Bilmedgm bir şehirde yapayalnız ikimizdik ve tek başıma büyüttüm.
Kötü olmuş ama seviyorsan katlanmak zorundasın maalesef
Bu Allah bağışlasın 😊
Amin.
Sütün neden yetmiyor bol bol ye su iç. Yapamaz böyle birsey suç sende eşinde siz bu yolu vermişsiniz
Gerekli yeterlilik mamaları var ne demek süt anne senin bebeğinden kime ne.
Tepkini koy bence direk söylemesen bile eşine dile getir
Süt anne hakkında detaylı bilgiye sahip değilse bunu yapması çok yanlış bir şey kabul etmeni tavsiye etmezdim birde sana önerim bol bol ayva tüket anneler için sütün çoğalmasına bire bir bir şey uygulayani gördüm bizzat kendi ailemde ise yarıyor
İleride çocuk yaparsam doğum yaparken, yaptıktan sonra, çocuk büyürken yanımda kimse olmasın sinei krizi geçiririm
Tabi ki artniyetli ve sen lohusasın. Kaynanana tepkini koy senin de sütün yeter merak etme gerekirse emzirme danışmanından yardım al. Bir emzirme danışmanı olarak söylüyorum sütün bebeğine yetecek kadar var. Bol bol emzir, tepkini de koy kesinlikle.
Anne ve babaya sorulmadan getirmesi hiçbir şekilde iyi niyet değildir. Onun yerine sütü arttırmak için çare aranabilir açıkçası bu tarz durumlarda ben kendime hakim olamam ya Allah sabır versin 🤦🏻♀️
Bencede kabul etme zaten sana sorması gerekiyordu sonuç olarak bebeği sen doğurdun. Ayrıca hastalık olup olmadığını soruşturmadan öyke alıp getirdiyse dahada feci.
İyi niyet bunun hiç bi yerinde YOK... TANIDIĞIM BİRİNE DAHİ GÜNÜMÜZ ŞARTLARINDA GÜVENEMEM HİC BİR KONUDA en azından sorsaydi kızım böyle bir fikrim var sen ne dersin deseydi
Süt anneye dikkat et ilerde çocuğunla onun çocukları arasında süt kardeşlik bağı oluşacak, evlilikleri birbirine haram olacak. O yüzden dikkat etmenizi öneririm.
Kesinlikle kabul etme bunu kabul edersen devamı da gelir kardeşim çocuk senin eşin sen dışında kimse söz hakkına sahip değil sadece size destek olabilir
Kesinlikle
Siz elinizden geleni yaptınız mı sütünüzün gelmesi için... Eğer yaptıysanız ve gelmediyse bence kaynananızı dinleyin ama kalkıp sizden habersiz böyle bir şey yapması çok kırıcı ve sinir bozucu
Nasıl bir insan olduğuyla alakalı belki de bilinçsiz cahil bir kadındır özbenlik duygusu yoktur iyi niyetle yapmıştır ama aksine bilinçli biriyse ve bu şekilde yapıldıysa kasıt arardım
izin alması lazımdı canım o çocuk aç beklerken dimi :)
Ya sen iyi misin nesin ya lafa bak annesinden daha mı çok düşünücek açlığını yokluğunu açlıktan ölen bebek yok sonuçta kadın gider bir. Çözüm bulur çocuğunun açlığına
@yaratıcıanonim anladım siz haklısınız
Kocanla aran bozulur u bozulmaz mı bilmiyorum ama bence ağır konuş bugün sana sormadan süt anne getiren yarın sana sormadan gelin damatta getirir görgüsüz kadın ay hiç sevmem böyle şeyleri ya lüzumsuz
Aşure kaynat ye kardeş. hoştayın gibi süt verirsin. herifi bile doyurabilirsin gelen süt ile
O kaynanayı yolarım belki çocuğun büyüdüğünde onun çocuğuyla denk gelicek evlenecek kabul etme gerekirse mama ile besle benim anneminde sütü gelmedi mama ile büyüttüler beni ölmedik ya saçma sapan işler yapıyor şu kaynanalar yok olsunlar aptal sürüsü
Bence kötü bir niyeti yok ama tabii senden izin almalıydı sen bilirsin kendin karar ver bence bir sorun yok
İzin demeyelim de danismaliydi ama senin dusundugun gibi bir dusunceye sahip ince fikir yok demekki cokta sinirlenme kabul etmezsin olur biter.
Senden izin alınmadan yapması öncelikle kabul edilemez izin alsa bile kadının doktor kontrolünden geçmesi şart...
Tabi sana sorması lazımdı ayrıca süt anne vs mi kaldı ya senin sütün yoksa veya azsa bile takviye falan yapabilirsin iyi niyetli olduğunu sanmıyorum.
Yani süt anne tamam da bence öncelikle bebeğin annesi olarak size sorulmalıydı siz karar vermeliydiniz
Yerinde olsam kavga çıkarırım lafımı veririm ve o süt anneyi de o kaynana kovarım kaynana bunu yapmazsan bile tersle lütfen ve mama git al ver arada
Çok yanlış bir hareket bu onu alakadar etmez gerekirse mama takviyesi olur ama süt anne getirmek olmaz
Mamaların içeriği de gayet iyi şu an, ve süt zamanla gelebilecek bir şey. Gerçekten çok can sıkıcı ve üzücü bir durum
Bence sana söylemesi lazım sen başçavuşun eşşeği değilsin sonuçta. Çocuğun annesisin.
Onun yerine sütünü artıracak şeyler yapabilirdi izin almadan getirdiyse bence bu bir sorun
Ne kadar ayıp size sormadan getirmesi umarım terslemişsinizdir
Sızi bilgilendirip daha sonra sizin izniniz ile hareket etmeliydi ayıp etmiş
En güzel empatiyi kurması gereken kendisiyken nasıl böylesi düşüncesizlik yapabiliyor insanlar..
Abla ben pek bilmiyorum ama haram değil heralde peygamber efendimizin de süt annesi vardı
Bende asla kabul etmezdim ne demek ya söylemeden getirmek
Sütün yetmiyorsa mama takviyesi yao canım kimseye cocupunu emzirtme
İzin almadan nasıl böyle bir şey yapıyor ayrıca hangi çağda yaşıyoruz süt anne ne ya
O kaynana tam kaynar kazana atmalık...
Bence kesinlikle izin vermeyin sütünüz yetmiyorsa doktor önerisiyle mama verirsiniz.
Süt anne olayı mı kaldı hahah
İzin almadan yapması çok saçma tabi ki.
ilk önce size sormalıydı tabiki
Sormadan etmeden bunu yapması hadsizlik olmuş...
iyi niyetli değil, ağzının payını vermek lazım
Ben bu olayı çok garipsedim
Sadece çocuğu emzirecekse sorun yok sen kocana mukayyet ol
Ben olsam hayatta vermezdim ne münasebet canım
Sakın verme çocuğu. ne biliyorsun ne hastalığı var. sütünde mikrop filan olur.
Yok artık ya, kaldı mı bu devirde böyle.
Bunun iyi niyeti olamaz zaten ya
Mama en iyisi gerisi hikaye
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Reis kadınlarda süt az geldiği zaman çocuk sürekli vakum yaptığı zaman göğüsten kan gelmeye başlıyor çocuğu zehirliyor hastanede çok karşılaştım en yüzden miktar azsa ilave mama takviyesi yapacaksın
Mamaların iceriginde özelikle de TR de üretilenler çocuğa yarardan çok zarar verir... ha anne sütünü arttıran o kadar besin dururken mamaya yönlendirmekte bence iyi bir şey değildir... mama en son çaredir... beslenmeye rağmen anne sütünde artış olmuyorsa..
Zaten annelerin yediği besinler yüzünden süt azalıyor şu kadın hastalıkları biriminde 5 gün çalışsan neler görürsün
Beslenme var beslenme var... doğru beslenmeyle yanlış beslenme arasında ki farkı karıştırmayalım.. insanlar sağda solda ne bulup yitir , fast foodlardan kafasını kaldırmıyor , sebze protein ağırlıklı beslenme yok , ne varsa boğazlarına gomuyor , cips vs illetlerden besleniyorlar... beslenme kelimesini doğru telafuz etmeniz lazım madem hastahanede görev yapıyorsunuz... insanı hasta eden yiyeceklerle beslenen insanlar hasta olmaya , onların çocukları da o beslenmeden doğan sorunlarla dogmaya başlıyor... ben sporcuyum , 40+ yaşındayım , günde 6 öğün yemek yerim ara öğünlerle beraber , 6 ayda bir kan testine girerim her hangi bir ihtimale karşın , fast food - cola (zehirdir) , hazır gıdalar sevmem. Ekmeği bile yufka ekmek yerim... sebze ve protein ağırlıklı beslenirim , her gece bir kase yoğurdum hazırdır.. yani kendime ve vücuduma bakarim elimden geldiğince... o yüzden BESLENME kelimesini doğru telafuz edelim.., orada ki kadınların büyük kesimi yanlış beslenme sonucu vücuduna zarar veripte hastalanıp gelenler.. hepsine tek tek sor günde kaç bardak gazlı içecek içiyorlar...
Iyi niyetli değil dikkat et aranızı bozabilir
Hadsize bak ya cidden
cogu kisinin autu yetmiyor gayet normal mama ver
Mama al süt annesi ne alaka
süt anne olayı iyidir tabiki ama rastgele olmaz.
çok iyi niyetli olmadığını düşündüm
sutun kocana kalsin diye kotu niyo aramo
Hm noldu sonra
Sonuc olarak geri mi yolladiniz