Gerçekten bilmişlik yapmak istemedim ama böyle bir karar anneye yani bana söylemeden nasıl alınır? Ben tabii ki sütüm yetmiyorsa bebeğimi doyurmak için yeni çareler aramak için elimden geleni yaparım ama getirilen süt anneyi tanımıyorum bile. Ya kadının bir hastalığı varsa? Rastgele birini süt anne diye bana sormadan nasıl getirir kaynanam aklım fikrim almıyor. Güzelce öneride bulunsa kabul edebilirdim ama bu emrivakiyi kabul edemem. Çok sinirliyim çok.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Büyüklerimiz danışma veya önerme konularında bizim kadar ince düşünemiyorlar. Yapmak istediği tek şey yardımcı olmaktır muhtemelen ya da belki kendisi zaten güvenilir, sağlıklı birinden aldığına inanıyordur. Yine de size danışmalı fakat dediğim gibi büyüklerimiz bu konuda da sergilemeleri gereken davranış hakkında bilgi sahibi değildirler.
Sizin açınızdan bakacak olursak elbette endişelenmekte haklısınız. Bunu ona güzelce ifade ederseniz sonraki yaklaşımlarında daha dikkatli olur belki...00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sakın izin verme süt annelik çok ciddi bir durum işin manevi kısmını kimse bilmiyor... Öyle kolay değil süt annelik yazık cahillik başa bela... Hele ki senin rızan olmadan haram oluyor o süt haberleri yok... Annelik hakkı derler kendince babaannelik hakkımı doğurmuş iğreniyorum tiksiniyorum emri vaki insanlardan sen korkulukmusun o evde... Kusura bakma hiç tahammülüm yok...
00 Yorumla
O kaynanayı yolarım. Tamam bende süt annelik yaptım ama tanıdığım kişinin bebeği çocuklarımız bir arada büyüyor. olur mu öyle senin rızanı almadan bebeğini emzirtmek sakın izin verme başka bi anne kokusu alıcak onun sana alısması lazım. Sütüm başta benimde gelmedi. Ama sonra geldi. Emzire emzire bol su içe içe. Ay bana fenalık geldi burada kadına bak ya 😒😒😒
00 Yorumla
+1 yılSağlıklı bir durum değil. En azından kimin sütü olduğunu bilmen lazım. Onunda çocuğu varsa çocuklarınız süt kardeş olur. Biri kız biri erkek se ve ilerde bilmeden evlenirlerse durum vahim. Nede olsa süt kardeş. Hadi böyle bir şey uzak ihtimal, önemli olan sağlık.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
85
Cevap
57Cevap
+1 yılSütün yetmeyebilir ama süt anneyi kabul etme sonuçta insan kendi sütunun bile tadına bakıp çocuğuna verıyo ekşi mi diye bakılıyo bılmedıgın biri ya hastalık gelir ya başka bişey sütun azsa bol bol hurma ye göğsünü sıcak suyla bastırmadan masaj yap yengemın sütü de gelmıyodu sıcak su zeytinyagiyla masaj yaptık hemde şişti şişliği geçti sütü de geldi kendinde çözüm ara başkasında değil ben olsam ıyı bı dille sınırı belirlerim çok aşağılık bi durum bu ya 😏 sütun gene gelmesse ek gıdası var bu işin yapmayın süt anne sakıncalı🥲
10 YorumlaHer annenin sütü bebeğine, bebeklerine yeter poh yemiş o kaynanan. Sıksık emzir sen bebeğini o uyurken sende uyu beraber uyuyun hatta saat tutmadan gak meme guk meme emzir sürekli bi iki güne artar sütün stres sütün inmesini engeller at hepsini başından. Ben delirdim burda😬bi rahat yok şu annelere.
30 Yorumla
+1 yılÇocuk sonuçta Allahın sizlere emaneti olduğundan emanete iyi bakmak için bence iyi kötü niyetin dışında tamamen gerekli oluşundan gerekeni yapmış ne kadar iyi niyetli denilecekse o kadar iyi niyetli yaptığı tamamen doğru. Çünkü rızkı veren Allah'tır , sen değilsin o çocuğun rızkı senden gelecek diyede kesin bir şey olamaz istesende istemesende nasibine kavuşur bebeğin rızkı o yüzden kurcalamak yerine şükretki çocuğun beslenmesini eksik bırakmayan Rabbin eşinin annesini vesile kılmış süt verebilen iyi niyetli sütü vermek isteyen rızası olan birini bulduğu için.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle kayınvalideni o evden yolllamaya bak. Kimse adınıza kararlar veremez. Sonra da "lactamil anne maması" inanılmaz süt arttırıyor. Onu almanı öneririm. E bebekte 50 TL kutusu 1 hafta gidiyor. Tadı da sütlü latte tadında. Benimde 3 gün sütüm gelmedi mama ile idare ettim ardından lactamil anne maması aldım sütüm çok çok gelmeye başladı. Bidaha da hiç kesilmedi şükür.
00 Yorumla
+1 yılÖnce eşinle konuş çünkü ondan yüz bulmuş olabilir kayinvaliden çok ayıp yapılan. Derhal sut anneyi evden gönder kayinvaliden de kibarca bana musade edin benim çocuğum ben ilgilenirim de siz zaten Bi çocuk yetiştirdiniz müsade edin bende kendi cocugumu yetiştireyim. Kendi anneni ara gelsin sana destek olsun bu kayinvalidelere haddini bildirmek gerek yapılan çok büyük yanlış seni de bu halinle üzüyor
00 Yorumla
+1 yılRabbim sana sabır versin, bu eski kafaların iletişim becerisi sıfır ne yazıkki burada size düşen sana yapılan bir saygısızlık değil bu iletişim hatası olduğunu kabul ederseniz fazla konu büyümez peki ne yapmak lazım susup hiç ses çıkartmamak mı hayır en azından bundan sonra iletişiim nasıl olmalı ya getirmek için dozunda tepkiler vermeniz iyi olur..
00 Yorumla
+1 yılSütüm çok olduğu halde kayinvalidem ve eşimin akrabaları senin sütün zehirli verme çocuk almıyor zaten dedi mama verdim hala aynı şeyi söylüyor anne sütü nasıl zehirli olur aklım almıyor cehalette ısrar etmekte onların üstüne yok. Evladın hakkında senden izinsiz kararlar alamazlar sinirlenmekte haklısın.
01 Yorumla- +1 yıl
Eşinizin ne tarz cahil güruh akrabaları varmış..
+1 yılAnne ve babadan izinsiz böyle bir şey yapılması saygısızlıktan başka bir şey değildir... Sütü arttıran besinler var ve öncelikte onlara yoğunlaş.. bazı aklı kıt akıllılar var , mamanın anne sütünden daha iyi oluğunu savunuyor asagida bir yerlerde onları da es geç...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhaba kaynananızın size sormadan böyle bir şey yapması doğru değil sizinde endişelerinizin olması gayet normal tavrınızı koyun istemediğinizi söyleyin anne sütünüz bebeğiniz için yeterli değilse bebek maması kullanabilirsiniz tek çözüm süt anne değil o çok eskiden vardı devir değişti artık
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMüsade etme kabul etme bizde de aynısı oldu süt önemli kadının dediğin gibi hastalığı olabilir ve hani mama diye bir şey var sütün yetmiyorsa mama alırsın ne gerek var başka bi kadına ve habersiz yani asla kabul etme kavga çıkar senin çocugun o kayınvalideker niye bu kadar çok karısıyo anlayamıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok artık ya, kaldı mı bu devirde böyle. Sütünün gelmesi için bir sürü çare bulabilirsin canım. İlk hamileliğimde ben de yaşamıştım türlü türlü çareleri var süt anne de neymiş, Osmanlıda mı yaşıyoruz. Oturulur düşünülür sonra anne eğer buna karar verdiyse bu yola başvurulur. Kesinlikle saçma
03 Yorumla- +1 yıl
Selamlar eğer ki çocuk anne sütünden başka gıda alamiyorsa annenin de sütü yetmiyorsa denenebilir, ama tabiki danışmadan getirmesi ayrı bir soru işareti
Cevap sahibi+1 yılTabii ki öyle kendim de doktor olduğum için ben hem bir doktora hem de anneye danışılmasından yanayım. Anne rızası çok önemli. Çünkü eğer annenin bu tarz konularda stresi olursa morali bozulursa zaten sütü düzelecekse de düzelmez. Bunlara dikkat edilmeli
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
Ben kovarım kadını da kaynanamı da bu ne hadsizlik kendini bilmezlik ya? Süt gelmiyorsa bir sebebi vardır yeme içmene dikkat edersin psikolojik olarak iyi olman lazım şimdi az da olsa geliyorsa bu olayla hepten kesilirsen şaşırmam.
10 YorumlaÇok saçma sapan bir hareket yapmış. Şahsen ben olsa gider mama alır veririm. Sütüm yetmiyorsa. Gerek yok. Sizinde dediğiniz gibi hastalığı olabilir kadının ayrıca sizden izin almadan veya söylemeden yapması da ayrıca saçmalık.
00 Yorumlaİyi tarafından bakıldığında güzel bir davranış.
Senin ve çocuğun sağlığı için iyi olacağını düşünerek iyi niyetli bir hareket. Senin yanında değilken bile senin için emek harcayan kral bir hareket.00 Yorumla
+1 yılah ulan ah böyleleri bana denk gelmiyor ki vereyim ağzının payını, zamanında kaynana olacak kadın bana ve annelerine sormadan çocukları alıp sünnet ettirmeye kalkışmış yakasından yapışıp kapı dışarı etmişliğim var
00 YorumlaYerinde olsam asla sakin kalmazdım. Sende kalma çünkü sessiz kaldıkça tepene biner bu. Getirdiği kadını da asla kabul etme. Ya hazırlardan ver ya da kendin bul süt anne
10 YorumlaGünde en az 2 litre su iç birde 5 bardak rezene çayı iç. Badem ve hurma sütün kalitesini çoğaltır Omega 3 de çok yararlı. Hiç olmadı eczaneye git vitamin al sütün gelmesi için. Ama sana sormadan süt anne getirmesi yanlış. Çocuk senin çocuğun. Sütün bittiyse de eğer çocuğun nasibi o kadarmış de mamaya başla. Olmuyorsa olmuyor.
00 Yorumla
+1 yılBu zamanda çoğu bebek mamasına silikon (göğüsler için olan kısaca estetik slikonu) GDO'lu mısır ve prinç kulanılıyor. Bu 1 yaşında bir çocuğun diyabet hastası olamsına cinsiyet karmaşasına yol açıyor şu an el yapımı bir mama ya da süt anne alınması önerilir tabi yine sana sormalıydı ama
00 Yorumlaher kim olursa olsun bunun icin once sana danismali. iyi veya kotu niyeti bir kenara biraktim. o bebegin annesi sensin. sut annenin getirilip getirilmemesine de sen karar vermelisin dogal olarak.
00 Yorumla
+1 yılKabul etmeyebilirsin çocuğuna sağlıklı bir süt bulduğuna emin ol sağlık yol geçen hanı değil hem senden habersiz böyle kararlar vermemesi için sıkı önlemler almanı tavsiye ederim
00 YorumlaKaynananizin niyetini bilemem lakin troyit gibi hormonel rahatsizloginiz yok ise kuru soğan, roka, bulgur anne sütünü arttıran temel gidalarin başında geliyor. Bebeğinizi düzenli emzirin. Bebekler anne sütü alırken çok yoruur ve hemen uykuya dalabilir Doktorunuzun tavsiye ettiği emzirme sürelerine uymaya çalışın Bebek uyuduğu için doydugunu sanmayın. Ne kadar sakin olursaniz sizin ve bebeğiniz için o kadar iyi. Size ve bebeğinize uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim
00 YorumlaBen olsam bir imâ yaptığını hissederdim. Sen yetemiyorsun gibi sana sormadan böyle bir şey yapamaz. Ağırlığını koy annem diye ezdirme kendini ortak noktada anlaşabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılTasası kayınvalidenemi bilemedim kötü niyet ne kadar olabilir oda tartışılır neticene torunu sütle beslensin diye düşünmüş ama bunu eyleme geçirmek yinede ona düşmezdi
00 Yorumla
+1 yılSüt anne nedir arkadaş.. artık her şey var takviyeler vs asla çocuğumun annesi hariç başka birini eve sokmam süt anne, lik ileride çocukların yuva kurmasına engeldir.. kardeş sayılıyorlar
04 Yorumla- +1 yıl
Tamam ilk başlarda iyi anlatıyordun ama İleride çocukların yuva kurmasına engel değil
- +1 yıl
Reis aynı sütü emiyorlar kardeş sayılıyorlar benimde dayım vardı annemle aynı sütü paylaşan
- +1 yıl
Tamam başkasıyla evlenir
- +1 yıl
Onda sıkıntı yok kanka hani süt annenin çocuğuna aşık olursa olmaz işte oda engel olmuş oluyor onu demek istedim yoksa başka evlililler illaki olur neden olmasın
+1 yılSenin böyle bir şey için tavsiye bekleyecek kadar sabırlı olmanı bile alkışlıyorum. Annen bile olsa senden izin almadan sana danışmadan böyle bir şey yapması doğru değil. Kimse çocuğunu annesi kadar sevemez, onun kadar endişe edemez. bence izin verme. Peki kocan ne diyor? Nasıl karşıladı annesinin yaptığını?
00 YorumlaNe munasebet ya? Herkes bi yerini bilecek. Tamam buyuktur, ikinci annedir saygisizlik yapilmaz ama sut yetmedi diye ne demek sut anne getirmek... ben iki evladima da yetiremedim, gelmedi ama ek mamalarla ve saolsun kayinvalidem aktardan sut getirmesi icin ne gerekiyorsa yapti... esimin anneannesi de eski kafali diye dusunurdum o bile boyle bir teklifte bulunmadi. Esiniz ne diyor bu duruma? Cocuk ikinizin cocugu.. bugun sute karisan yarin nelere karismaz...
00 Yorumla
+1 yılÇok saçma sapan bir hareket. Bilmeden etmeden birini süt anne diye getirmek hiç mantıklı değil. Kaldı ki bu konuda senin rızani almalı. Üstelik illa süt anne olmadı gerekmiyor. Mama var yaanii
00 Yorumla
+1 yılSana da hak veriyorum, ama büyüklerimiz genellikle böyle durumlarda aynı şeyi yapar. O çocuk için " Onun çocuğuysa benim de oğlumun çocuğu, torunum " diye düşünüp yapmıştır.
01 Yorumla- +1 yıl
Yaptığı şeyi empati kurmadan yapmış, ama kötü niyetle yaptığını sanmıyorum.
Ne bicim cahil bir insanmis be cocugun babasindan annesinden rıza almak zorunda bir kere ben senin yerinde olsam asla kabul etmem olay çıkartırım kimsenin haddi degil bu ayrica sana hakarettir
00 Yorumla
+1 yılbence direkt getirilen süt anneye haberin olmadığını böyle birşeyi kabul edemeyeceğini söyle. kadın doktoruna sütünü nasıl arttıracağını sor ne içmen gerektiğini haplar bile var bildiğim kadarıyla eğer orada da çaresiz kalırsan çocuk doktorunla konuşur ek gıda alırsın böyle cahillik olmaz
00 Yorumlasütün yetmiyorsa devam sütleri var. herkes sütünü veremiyo ki. o ne karışır benim çocuğuma. terbiyesize bak.
10 Yorumla
+1 yılBir tanı gör diye getirmiş olabili belki. Ama süt anneye gerek yok günümüzde en az anne sütü kadar değerli ürünler satılıyor zaten
10 Yorumla
+1 yılAy umarım emzirmemiştir çocuğu bu ne cahillik ya öyle önüne gelenden süt anne olmaz bunun ilerisi de var
10 Yorumla
+1 yılDaha önceki bir cevabımda da yazmıştım. Ailelerin müdahil olduğu ilişkilerden irite oluyorum.
00 Yorumla
+1 yılBence de kabul etme.
Süt anne mi kaldı daha bu zamanda.
Sütün yetersizse mamayla desteklenir.
Kaynananın yaptığı hiç hoş olmamış.00 Yorumla
+1 yılya hiçbir bebek acından ölmüyor. genelde çocuk çok tombik diye şikayet ediyoruz. bide hemen mamayı dayıyorlar
00 YorumlaKusura bakma ama kayınvaliden kötü niyetli resmen seni üzmek ister gibi yapmış bence bunu bu devirde süt anne mi kaldı mama verirsiniz
00 Yorumla
+1 yılBence de kabul etme, bu getirdiği kadın ya uyuşturucu madde kullanıyorsa belli mi olur öyle değil mi?
00 Yorumla
+1 yılMerhaba, şüphe yok ki ikinizin de amacı bebeğin sağlığını korumak ve düşünmek. Ama herşeyden önce onun annesi sensin ve böyle bir karar sana aittir
00 Yorumla
+1 yılAl karşına o herbokolog kaynanani de çektir git. Benim evime benim işime. benim. cocuguma sen karışmazsin birdahada bu eve gelme diye
00 Yorumla
+1 yılSüt anne mantıklı ama sana sormadan senin iznini rızanı almadan böyle bir işe kalkışması ayıp olmuş. Tepkini dile getir.
00 Yorumla
+1 yılO da kendince iyilik yapmak istemiş
Bebek onunda canı kanı. Ama bence sana öneride bulunmalıydı
00 Yorumla
+1 yılBiz yeğenime mama verdik eşin ne diyor bu duruma lohusa bi kadının psikolojisini anlamaya çalışmayıp üstüne böyle bir şey yapmaları doğru değil
00 Yorumla
+1 yılKabul etme sakin. Kimbilir kadin nasil bir kadin. Asla icirme. Gerekirse kavga et
10 Yorumla
+1 yılYaptığı ayıp olmuş. En azından teklif edebilirdi, kararı sana bırakırdı
10 Yorumla
+1 yılGerçekten çok üzüldüm yaa , eşiniz ne diyor bu duruma
00 Yorumla
+1 yıldoğuda mi yaşıyorsunuz sanki üstüne kuma getirmiş gibi yazmışsın :d
00 Yorumla
+1 yılSütun artması için çaba göstermesi laizm son çare oda annesi karar verir kaynana değil
00 YorumlaGerizek@li cidden ben bile geriliyorum lan okuyunca
00 Yorumla
+1 yılkaynana kendinden verse bile yaranamaz ahh gelinler ah :)
02 Yorumla- +1 yıl
@babysahsa bazen anneler sormaz gelin anneleri sormadan yapsa sorun olmaz ama kaynanalar yapsa öylemi ya :)
+1 yılKadın sen varken gelir gider yatıya mı kalıyor. Bende emzirttim komşuma
00 Yorumlagidin mama alıp verin sütün yetmiyorsa hangi çağda yaşıyoz
00 YorumlaDikkat etmeni tavsiye ederim işin sonu kötü bitebilir
00 Yorumla
+1 yılTehlikeli is derim. O kadin bebegi emzirdigi icin ona baglanabilir
00 YorumlaKötü bir niyeti yoktur belki fevri davranmayan tatlı bir dille istemediğini açıkla olur biter..
01 Yorumla
+1 yılAynısını söyle ve düşüneceğini söyle...
🌹00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyleleri genelde oğlumun çocuğu benim de çocuğum bu yüzden annesi kadar söz sahibiyim onu yetiştirme konusunda şeklinde düşünürler. Çocukla ilgili kendi kafalarına göre karar alır anne-babaya danışmadan da uygularlar. Aranızda bu ayrımın çizgisini çekmek zorundasınız ileride daha büyük sorunlar olabilir. Eşiniz umarım bu konuda anlayışlı yaklaşıp sizin yanınızda durur.
00 Yorumla
+1 yılaa terbiyesiz karıya bak sen ağzının üstüne çarpardım valla
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsinirli olmakta cok haklisin. Sizin cocugunuz hakkinda kararlari esin ve sen verirsin. Aile uyeleri iyi niyetinden dolayi bi oneride bulunabilir, ki bu bile sormadigin halde verilen bi tavsiyeyse cok sinir bozucu. Insanlar hadlerini ve yerlerini bilmeli.
00 Yorumlaİyide devam sütleri diye bişey ama saçmalamış resmen
00 Yorumla- Devamını Gör (82)
Devamını Gör(127)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Sütüm yetmediği için kaynanam süt anne getirdi. İzin almadan getirmesi ne kadar iyi niyetli?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer