Bebeğim 7 aylık oldu. Yanımda yatıyor. Odasını ne zaman ayırmalıyım?

Bebeğim 7 aylık oldu. Yanımda yatıyor. Odasını ne zaman ayırmalıyım? Eşim yanımda değil. Evde ikimiz kalıyoruz sadece ve odalarımız da uzak bu arada.
Bebeğim 7 aylık oldu. Yanımda yatıyor. Odasını ne zaman ayırmalıyım?
Cevapla