12 aylık bebeğim var, geceleri biberon için kalkıyor. Bıraktırmak için ne yapabilirim?

Canım anneler benim bebeğim maalesef 2. ayindan sonra biberon kullanmak zorunda kaldı. Simdide12 aylık ama gece alışkanlık yapmış yarım saatte bir biberon için kalkıyor. Aslinda içinde süt olmasada olur farkettim ki sadece biberon ağzında olsun yeter. Biberonu bıraktıran anneler neler yaptiniz ya da biberonu biraktirmak için fikri olan yazabilir mi?

12 aylık bebeğim var, geceleri biberon için kalkıyor. Bıraktırmak için ne yapabilirim?
Cevapla