Şeker bayramında çocukları tatlıdan çok uzak tutamayız ama bunun sınırı ne olmalı?

Şeker bayramında çocukları tatlıdan çok uzak tutamayız ama bunun sınırı ne olmalı?

Ooo baklava yapmışız. :D
Bence çocuklar seviyorsa bırak yesinler genelde sevmezler. :D :D
Sevenler için sordum 😂
Baba ya 😂
Sıçana kadar yesinler. Bayramda kısıtlamayın cocukları.
Zaten ne kadar yiyebilirler ki 😔
Haklısın 😂
Cevap
2Cevap
Cocuklar baklavayii sevmez oderece biliyorum cikolatali tatlilar severler ağir da gelir obez bi cocuksa istahli bilemicem bn bile 2. dilim kesiyor agir bana bile
İstedikleri kadar yesinler zaten şeker varken baklava yiyeceklerini sanmıyorum 😄
En iyisini çocuklar bilir. Büyükler karışmasın, ayıp! 😎
Günlük 1-2 dilim. Benimkiler şerbetli tatlıları hiç yemez.
Bi Antepli olarak ver baklavayı doyana kadar yesinler diyorum
1-2 dilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?