Çocuklara bayramlık alınır ❤ Siz neler aldınız? Mevsime uygun güzel şeyler bulabildiniz mi?

Oğluma kot pantolonla kot ceket aldım bir de beyaz ışıklı ayakkabılar 😍
Çocuklara bayramlık alınır ❤ Siz neler aldınız? Mevsime uygun güzel şeyler bulabildiniz mi?

Oğluma kot pantolonla kot ceket aldım bir de beyaz ışıklı ayakkabılar 😍
Benim çocuğum yok maalesef abla :) ama bende aynı şekilde tütü etek alabileceğim bir kızım olsun isterdim sdfjdfj hatta çocuk giyinme reyonundan çıkmazdık hiç tüm gün alışveriş yapardık sonra da onu dondurma yemeğe götürürdüm ya da birlikte gezerdik
Teşekkür ederim abla ✨☺️💐
Aldım.. Artık bayramın tadını sadece çocuklara bakarak hissediyoruz...
Cevap
1Cevap
Bayramların neşesi en güzel çocuklarla çıkıyor zaten.
Ay aklıma çocukluğum geldi 🥰
henüz değil perşembe günü alacağım
Çocuk yok istemiyorum da
Evli olsam çocuğum olsa alırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar