Bebeğim mide ve bağırsak enfeksiyonu oldu, ne yapabilirim?

Arkadaşlar 2 yasına girmemiş bir kızım var 1 günde 30 kere kusmasından dolayı 2 gündür acile götürdük. Ama doğru düzgün bir şey yapmayıp hep eve yolladılar. En son bugün sabah çok ateşli halsiz oldugu icin sabah hastahaneye götürdüm. Annesi gebe ve düşük tehlıkesı oldugu icin onu getiremedim. Doktorun resmen ayaklarına kapanıp aglaya aglaya yardımcı olmasını istedim. Bir baba olarak çok çaresiz kaldım. Ve kızıma yatış verdiler. Mide bağırsak enfeksiyonu olmuş. Arkadaşlar bu durum çok kötü üzüyor. Çok kötü haldeyim. Kızım gün boyu yattı 7 8 tane serum taktılar kızıma. Mafolmuş bir haldeyim resmen ciğerim yanıyor. Böyle bir durum başına gelen biri var mı ne kadar sürdü. Lütfen cevap verin. Çok üzülüyorum. Bir baba olarak çok çaresizim
Bebeğim mide ve bağırsak enfeksiyonu oldu, ne yapabilirim?
Cevapla