Bazen anneler sadece bebekle çok ilgilendiğinde eşleri ile aralarında mesafe oluşuyor.

Bazen anneler sadece bebekle çok ilgilendiğinde eşleri ile aralarında mesafe oluşuyor.

Evli değilim çocuğum da yok ama her şeye vakit ayırabileceğimi düşünüyorum. Babası olacak insanda ilgilenecek her şeyi ortak yapacağız. Olmayan adamın haberi yok daha 🤣neyse olunca işte yapmak zorunda bana ne.
Henüz çocuğum yok ancak ileride olursa eşime de zaman ayırabileceğimi düşünüyorum. Tabi günlük işlerde bana yardımcı olup işleri çabucak bitirmemi sağlarsa
Cevap
6Cevap
Çocuğum olmadı maalesef ama olsaydı eşime tabi ki de zaman ayırabilirdim
Bence bebek olunca eş bebek yerine konmalı ( bekar ve çocuksuzken en rahat söylenecek cümle bu olsa gerek 😄)
En çok ona zaman ayırırım. Çocuk neymiş daha yeni gelmiş tanımam etmem karım tabi ki
Bana göre olması gerektiği gibi kadın böyle olur.
Evliliğin ilk senesi eşler çocuk yapmamalı.. birebirlerine doyasıya zaman. ayırmalı
Çocuğum yok ama bence evliliklerde çocukla hem anne hem baba birlikte ilgilenirse böyle sorunlar olmaz. Şimdiki çiftlere bakıyorum da çocukla sadece biri ilgileniyor diğeri ara ara çocuğu seviyor. Tabii ki bazı durumlar hariç.
Tv lerde görüyoruz evli çocuklu kaçan kadın dolu
Çocuğum ve eşim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?